PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oswiadczenie kandydata o niekaralnosci ..

  • 1. Data: 2002-02-12 14:36:11
    Temat: Oswiadczenie kandydata o niekaralnosci ..
    Od: "Looki" <r...@i...pl>

    Witam
    Przy skladaniu dokumentow apliacyjnych na stanowisko w Państwowym Urzędzie
    poproszono mnie o dostarczneie oświadczen o niekaralnosci za przestepstwa i
    oswiadczenie o kożystaniu z pelni praw publicznych ..

    Jezeli ktos wie jak takie oswiadcznenia wygladają.....mozna prosic o
    podpowiedz lub jakis wzor ???

    tzn ogolnie zdaje sobie sprawe że mam napisać iz .oswiadczam że i ble ble
    ble......
    ale czy są wymagane jakieś formulki prawne? albo dokladne dane skaladajacego
    oswidadczenie tzn nr. d.os.... itp ?

    bede wdzieczny za rady

    Looki

  • 2. Data: 2002-02-13 07:36:17
    Temat: Re: Oswiadczenie kandydata o niekaralnosci ..
    Od: "MJ Skorupscy" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Looki" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpowiedz lub jakis wzor ???
    >
    > tzn ogolnie zdaje sobie sprawe że mam napisać iz .oswiadczam że i ble ble

    Mylisz sie:) Takie zaswiadczenie jest wydawane przez Sad. Musisz udac sie do
    Sadu wlasciwego dla Twojego miejsca zamieszkania i tam o to poprosic (a
    wlasciwie do kupic - nie wiem ile teraz to koszuje, jakis czas temu chyba
    okolo 50 zl, ale moge sie mylic). Z reguly w informatorium skieruja Cie do
    odpowiedniej komorki

    pozdrawiam
    Marta

  • 3. Data: 2002-02-13 09:36:19
    Od: Konrad Piwowarski <k...@g...umcs.lublin.pl>

    > rok doswiadczenia w .NET?
    > imho ta platforma jeszcze nie istnieje....

    ?ukasz:

    ma?y konkurs (niestety bez nagród):-)) :
    1. wejd 1/4 na stron? np.
    http://www.componentsource.com/Marketplace/Default.a
    sp?SC=NET
    i odpowiedz nam na pytanie: Po co sprzedawaae komponenty dla nieistniej?cej
    platformy?

    2. wejd 1/4 np. na stron? np. http://www.devexpress.com
    i odpowiedz nam na pytanie: jak mo?na pisaae przez minimum rok komponenty w
    nieistniej?cej platformie?

    Reasumuj?c: wymaganie 1 rok do?wiadczenia w .net to nic dziwnego (nawet
    je?li oparte na wersjach beta owego ?rodowiska).

    > tak wogle to niezle sie usmialem jak to czytalem.....

    hmmm, proponuj? wi?c byae mniej pryncypialny w os?dach;
    Moim zdaniem to dobrze ?wiadczy o firmie (jej ludziach), ?e chce zatrudniaae
    osoby o najwy?szych, umiej?tno?ciach - jest to przecie? jej zdrowy instynkt
    samozachowawczy...

    A tylko od nas zale?y jak to wykorzystamy.

    pozdrawiam
    T.

    PS. Co do umiej?tno?ci: podane wymagania nie by?y wg mnie b a r d z o
    wy?rubowane;

  • 4. Data: 2002-02-13 13:36:38
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Mamy wiele stanowisk, ktore jak latwo sie domyslic wymagaja roznych
    umiejetnosci, ale skoro padlo pytanie to w skrocie odpowiem jakie
    umiejetnosci sa mile widziane. Pensja to jest sprawa indywidualna. Oto lista
    wymagan:

    Minimum:
    T-SQL lub PL/SQL lub MSSQL dba, Oracle 8i dba, - doswiadczenie potwierdzone
    egzaminami
    angielski obowiazkowo - mozliwosc porozumienia sie z kolegami z innych
    krajow (jestesmy firma miedzynarodowa)

    Dodatkowo
    Rational Test Studio experience, Rose Modeler experience, Infragistics and
    .NET WEB forms experience (minimum 1 year), OLAP (any platform) MSSQL
    recommended; RUP - experience 1 year; UML - experience with Design Patterns
    (POSA, Gamma).

    Jesli ktos ma np. zdany egzamin 70-229 i pracowal przez ostatni rok w .NET
    to prosze o kontakt. Celowo nie podaje nazwy firmy, zeby nie byc posadzonym
    o SPAM, wszak tu i owdzie na Internecie sa nasze ogloszenia.

  • 5. Data: 2002-02-13 14:41:20
    Od: "MJ Skorupscy" <s...@a...pl>

    Waldemar Nowak <w...@n...onet.pl> wrote:
> [...]
    rok doswiadczenia w .NET?
    imho ta platforma jeszcze nie istnieje....

    tak wogle to niezle sie usmialem jak to czytalem.....
    przypomina ogloszenie na dice.com - wymgali 10+ lat doswiadczenia w
    programowaniu w Linuxie :)
    jaka obiecaci pensje? 150k$ rocznie?
    w USA czy Irlandii wymagania sa niego mniejsze... chyba sie wyprowadze :)
    Lukasz

    --
    "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."
    Perfect "Kolysanka dla nieznajomej"