PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ostrzezenie -Badmor (dlugie)

  • 21. Data: 2003-01-16 16:01:05
    Temat: Re: Ostrzezenie -Badmor (dlugie)
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Włodek wrote:

> [...]
    > niż musi. A jeśli nie chcesz pracować to nie musisz !!! Chcesz zarabiać
    > więcej ? Mało Ci ? To ucz się ale w tych dobrych szkołach. Na pewno (i tu z
    > pewnością wielu się wzburzy ale taka jest prawda) nie nauczysz się niczego w
    > szkołach za 1k....5k za semestr. Takie szkoły powstały tylko po to by wydoić
    > kasę. TYLKO PO TO. Mam tu również na myśli szkolenie zaoczne. Bo ile poziom
    > dzienny w wielu szkołach państwowych jest niezły to już poziom zaoczny czy
    > wieczorowy jest nic nie warty. Sam nie zatrudniłbym takich osób po takich

    Sam masz stare komunistyczno-socjalistyczne podejscie. Poniewaz mam
    absolutorium, to zapisalem sie do prywatnej, wzglednie taniej szkoly na
    studia zaoczne --> na czesci przedmiotow w tym trybie wiecej sie
    nauczylem niz na Uniwersytecie Warszawskim. NIE GENERALIZUJ.

    Flyer

  • 22. Data: 2003-01-17 06:53:46
    Od: "Włodek" <1...@h...pl>

    A nie mówiłem że się wzburzy !!!
    Ale taka jest prawda. Masz pecha.

    Przy wysyłaniu poczty wytnij '123' z adresu (antyspam).

  • 23. Data: 2003-01-17 18:46:32
    Od: "neelix" <n...@w...pl>

    Użytkownik Włodek <1...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b05ksj$63v$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > wielu starszych Polaków. Wam się tak naprawdę nic nie należy. Pracodawca
    > płaci tyle ile wymusza na nim rynek pracy. Nikt prywatny nie zapłaci

    A w wielu przypadkach wypije z mającego nóż na gardle bezrobotnego ostatnią
    kroplę krwi i to mnie oburza. Cwaniackie metody i zysk za wszelką cenę.

    > Mało Ci ? To ucz się ale w tych dobrych szkołach. Na pewno (i tu z
    > pewnością wielu się wzburzy ale taka jest prawda) nie nauczysz się niczego
    > szkołach za 1k....5k za semestr.

    Szkoły generalnie mało i słabo uczą. Zazwyczaj z programem są kilka ładnych
    lat do tyłu. Oczywiście te płatne(prywatne) uczą jeszcze gorzej.
    Przegięciem pały
    jest zaliczenie programu liceum w ciągu jednego roku szkolnego, ale za
    pieniądze można wszystko. To jest takie legalne kupowanie papierka.

> [...]
    > wieczorowy jest nic nie warty. Sam nie zatrudniłbym takich osób po takich

    Bez własnego zaangażowania żadna szkoła nie pomoże. Jak się uda, to
    dostaniesz papierek i tylko tyle.

    neelix

  • 24. Data: 2003-01-17 20:57:41
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Włodek wrote:

    > A nie mówiłem że się wzburzy !!!
    > Ale taka jest prawda. Masz pecha.

    Naprawde jestes madry nieslychanie ;). Niestety nie wzburzylem sie
    dlatego, ze bylem studentem uczelni pobierajacej 2k zl za semestr, ale
    dlatego, ze mam porownanie w piecioletnim ukonczonym programem studiow
    na Uniwersytecie Warszawskim w systemie dziennym. Czesc przedmiotow na
    tych ostatnim byla prowadzona ponizej krytyki -- albo jak psychologia
    (gdzie uczono nas nie glownie psychologii spolecznej, ale podstaw
    akademickiej psychologii zupelnie nieuzytecznych z punktu widzenia
    mojego kierunku), albo jak HR, socjologia, innowacje itp. gdzie
    prowadzacymi byli swietni praktycy, ktorzy czuli temat, ale nijak nie
    umieli poskladac tego w jakas spojna i strawna calosc.

    Flyer