PracaGrupypl.praca.dyskusje › plac manewrowy we Wrocławiu

  • 1. Data: 2003-01-08 21:23:02
    Temat: plac manewrowy we Wrocławiu
    Od: "Mysza" <m...@p...onet.pl>

    (...) wiem że może to nie na temat, ale nie wiem gdzie mogę uzyskać
    jakiekolwiek informacje o dostępnych do celów ćwiczeniowych - placach
    manewrowych we Wrocławiu. Gdybyście przypadkiem mieli jakieś namiary to
    proszę odpiszcie.
    Z góry dzięki
    Mysza

  • 2. Data: 2003-01-08 21:28:37
    Temat: Re: plac manewrowy we Wrocławiu
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Mysza" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > jakiekolwiek informacje o dostępnych do celów ćwiczeniowych - placach
    > manewrowych we Wrocławiu. Gdybyście przypadkiem mieli jakieś namiary to

    PZMot, Niskie Łąki, za mostem w lewo.

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-01-08 21:34:53
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    > (...) wiem że może to nie na temat, ale nie wiem gdzie mogę uzyskać
    > jakiekolwiek informacje o dostępnych do celów ćwiczeniowych - placach
    > manewrowych

    tez jestem zainteresowany , mam "twardego"

  • 4. Data: 2003-01-08 22:04:03
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "svobo" <s...@n...pf.pl> wrote in news:avi5i1$dkf$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > tez jestem zainteresowany , mam "twardego"

    pl.soc.seks
    FUT warning :-))))

    Wojtek