PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opieka nad stazysta

  • 1. Data: 2004-12-08 09:48:04
    Temat: Opieka nad stazysta
    Od: "gebbeth" <j...@o...pl>

    Witam Szanowne i Szanownych SiBwK ;o)

    Mam jedno pytanie dotyczace topicu czyli opieki nad stazysta:
    - czy istnieja jakies prawne (pozazakladowe) regulacje dot. tzw. opieki nad
    stazysta odbywajacym staz w danym zakadzie pracy. Pytam o pozazakładowe, bo
    wiem, ze taka systuacje mozna objac np. regulamniem organizacyjnym lub
    regulaminem pracy w danym zakladzie;
    - czy w ogole znajduja sie gdzies zapisy o koniecznosci ustanowienia takiego
    opiekuna, zakresie jego odpowiedzialnosci, ewentualnie wynagrodzenia, itd.itp.

    pozdrawiam

    gebbeth