PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres próbny a norma tygodniowa

  • 1. Data: 2004-10-12 11:03:17
    Temat: Okres próbny a norma tygodniowa
    Od: "Rocco" <r...@w...pl>

    witam

    Mam umowe na okres probny na miesiac (narazie).
    +++++++++++++++++

    U umowie jest napisane ze norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin.
    Mi wyjdzie gdzies nieco ponad 200 godzin.
    Czy jak sie ma sie umowe na okres probny to czy placa dodatkowo za kazda
    nadgodzine(u mnie nieco ponad 40 "nadgodzin")

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-10-12 12:19:44
    Temat: Re: Okres próbny a norma tygodniowa
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    > Mi wyjdzie gdzies nieco ponad 200 godzin.
    coś mi tu nie pasuje. 200 godzin = 200/24 dób czyli cirka 8 z kawałkiem. a
    to fizycznie nie jest możliwe, pomijając fakt zmęczenia organizmu.
    słowem, jakbyś chciał pracować 200 godzin/tydzień to z natury rzeczy raczej
    to nie będzie możliwe.

    przypuszczam, że w skrócie policzyłeś że tyle ci wyjdzie w miesiącu.

    a co do wypłaty za nadgodziny, to KP reguluje że tak być powino. czyli jak
    masz możliwość udowodnienia że pracowałeś ponad stan przeciętnie 8h/dzień
    to nadgodziny możesz liczyć. i Jeżeli pracodawca nie będzie chciał
    wypłacić, to w sądzie masz wygraną sprawę (o ile masz to udokumentowane) -
    vide ostatnia głośna sprawa z biedronką