PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenie o pracę Onet.pl

  • 1. Data: 2004-05-29 17:21:32
    Temat: Ogłoszenie o pracę Onet.pl
    Od: 0l3k <j...@U...pl>

    Mam pytanie w związku z aktualnym ogłoszeniem Onet.pl na
    pl.praca.oferowana. Ogłoszeniodawca wymaga (tzn. prosi) podania numeru
    referencyjnego w tytule maila. Co to jest ten nr referencyjny??

  • 2. Data: 2004-05-29 18:29:40
    Temat: Re: Ogłoszenie o pracę Onet.pl
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    0l3k <j...@U...pl> wrote in news:

    > Mam pytanie w związku z aktualnym og?oszeniem Onet.pl na
    > pl.praca.oferowana. Og?oszeniodawca wymaga (tzn. prosi) podania numeru
    > referencyjnego w tytule maila. Co to jest ten nr referencyjny??

    Nr ref. Programista WWW.

    Na wstepie powinni to zaznaczyc, widac to pierwszy test sprawnosciowy. ;)

    /silver

  • 3. Data: 2004-05-29 20:24:35
    Od: 0l3k <j...@U...pl>

    > Na wstepie powinni to zaznaczyc
    Faktycznie. Ale nie pomyślałbym, że numer to "Programista www"

    > widac to pierwszy test sprawnosciowy. ;)

    Widocznie szukają desperatów, którzy śledzą wszystkie ogłoszenia i
    wiedzą co to numer referencyjny ;)