PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?

  • 11. Data: 2003-04-14 00:25:39
    Temat: Re: Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    m...@p...onet.pl writes:

    > Studenci a może bardziej młodzież szkolna. Czytałem gdzieś, że firmy coraz
    > częściej zatrudniają nastolatów do prac na zlecenie. Obie strony zadowolone.
    > Firma ma produkt programistyczny za półdarmo, a nastolatek ma na piwo i
    > dyskoteki. Jeżeli ta tendencja się rozwinie, to góra za pięc lat, studiowanie
    > na kierunku informatycznym, będzie objawem masochizmu.

    dlaczego? myslec, myslec.
    projekty informatyczne beda takie i tyle ich, ile mamy w kraju firm
    robiacych cos powazniejszego od serwisow internetowych.

    jak narazie nie zanosi sie niestety, ze polska miala sie stac drugimi
    usa czy chociazby indiami; nowych technologii informatycznych sie tu
    raczej tworzyc nie bedzie (z wielu wzgledow, a te firmy co juz sa to i
    tak sie bija o panstwowe zlecenia).
    jesli wiec ktos idzie na te studia, nauczy sie duzo i czuje sie mocny
    w waskiej specjalizacji to zostaje mu praca ambitna tylko za granica.

    to naprawde nie jest az tak trudno przewidziec.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 12. Data: 2003-04-14 00:35:16
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    m...@p...onet.pl writes:

    > Jaki darmowy soft masz na myśli?

    jest troche tego w sieci, zwlaszcza na sourceforge.net
    jak juz masz szkielet w php z backendem z jakas baza danych to reszta
    funkcji wymaganych przez klienta to kwestia dopisania paru rzeczy w
    php i juz.

  • 13. Data: 2003-04-14 06:16:13
    Od: "pikuś" <p...@p...onet.pl>

    po Waszych wypowiedziach na miejscu zleceniodawcy napisałbym:

    pozwolę wykonać za dopłatą np. 200 zł :-D
    i tak warto do portfolio

  • 14. Data: 2003-04-14 06:19:52
    Od: "pikuś" <p...@p...onet.pl>

    i jeszcze
    parafrazując Ninkę dodam

    ukradnę sąsiadowi bo już ma taki soft, lekko zmodyfikuję i dam z pięciu
    firmom, zapłacę im za referencje
    i już walę załączniki do CV

    rozszerzmy to jeszcze na inne zawody - może lekarze ? albo np. POLITYCY ?
    prezydent miasta ? kraju ?ale czy np mechanik samochodowy buduje sobie
    portfolio ?

    pozdrawiam Wszystkich :-)

    ja

  • 15. Data: 2003-04-14 06:47:21
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "WOJSAL" <w...@g...pl> wrote in message
    > A jesli ktos juz ma takie oprogramowanie?
    > To bedzie je sprzedawal nie po 500, ale i po 100 zlotych.

    Dobrze powiedziane. Sprzedawał. A nie zatrudniał się za te pieniądze.
    Wiadomo, że produkcja seryjna jest tańsza ;-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 16. Data: 2003-04-14 09:02:58
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    Oczywscie ze to mozna zrbic
    Ja juz mam gotowe - pracowalismy nad troche czasu
    Ale nie oddam frajerowi za 500 zł
    Chyba ze 500 na miesiąc
    Lukas

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:b7cj91$a1g$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 17. Data: 2003-04-14 09:05:30
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    > A jesli ktos juz ma takie oprogramowanie?
    > To bedzie je sprzedawal nie po 500, ale i po 100 zlotych.

    Tak za 100 zł
    :))))

  • 18. Data: 2003-04-14 09:26:41
    Od: "J o k e R" <z...@p...onet.pl>

    Moim zdaniem, pomijajac problem ludzi bez pracy i dywagacje czy to robic czy
    nie za taka kase, to firma dajaca takie ogloszenie nie ma szacunku ani do
    siebie ani do klientow ani do pracownikow, lepiej omijac z daleka.
    J o k e R

  • 19. Data: 2003-04-14 09:39:03
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "J o k e R" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    ani do
    > siebie ani do klientow ani do pracownikow, lepiej omijac z daleka.

    "Firma" sie ogłasza, że jest organizacją non-profit.
    Pewnie im się wydaje, że zleceniobiorcy też są non-profit...

  • 20. Data: 2003-04-14 11:50:45
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com>

> [...]
    > jak juz masz szkielet w php z backendem z jakas baza danych to reszta
    > funkcji wymaganych przez klienta to kwestia dopisania paru rzeczy w

    bzdura!

    1. taki soft daje b. ograniczona funckjonalnosc, gdyby mozna bylo za pomoca
    phpnuke zrobic np. wp.pl to firmy nie placilyby kroci za to. to mrzonki
    osoby nie znajacej tematu

    2. ninko, czy pracujesz jako programistka, ze tak sie zdecydowanie
    wypowiadasz w tej kwestii ?

    3. jesli takie myslenie bedzie pokutowac jak twoje (i nie tylko) to, za 5
    lat w polsce zarobki informatykow spadna kilkukrotnie. ten sam studenczyna,
    ktory zrobi taki serwis za 500 zl dzis, za kilka lat zobaczy wala jak bedzie
    chcial zazadac za taki 200 zl !!!! pracodawca powie "kazdy biedak bezrobotny
    zrobi mi za 100 zl" ;-) ej, ludzie.....