PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej › Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    From: "Wojtek J." <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odpowiedz po rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: 12 Feb 2004 20:15:56 +0100

    Witam.
    Jak to jest? Moze wiecie ...
    Prawie 2 tygodnie temu odbylem rozmowe kwalifikacyjna i pewnej firmie, mialem
    otrzymac odpowiedz w ciagu niecalego tygodnia, minelo juz prawie 2 tygodnie i
    nic.
    Dzwonilem do osoby z ktora rozmawialem (mam numer komorki sluzbowej), niestety
    osoba nie odbiera telefonu (jest w zasiegu ale po kilkunastu sekundach wlacza
    sie poczta). Nagralem sie juz 2 razy i dalej bez odzewu.

    Teraz pytanie:
    Czy ogólnie przyjeta rzeczą jest brak odpowiedzi ze strony osoby rekrutujacej?
    Czy to nalezy raczej do rzadkosci, tylko ja mialem takie szczescie?

    Jakis czas temu moja znajoma tez miala taka sytuacje. Wynik rozmowy mial byc
    znany jeszcze tego samego dnia co odbyła sie rozmowa, lub na dzien nastepny.
    Niestety brak odpowiedzi po tygodniu.

    Czy naprawde osoby rekrutujace po odbyciu rozmowy nie sa w stanie zadzwonic i
    przekazac ta (prawdopodobnie) negatywną wiadomość o niemożności zaproponowania
    stanowiska? Czy kandydat z którym sie rozmawiało nie zasługuje na to aby
    poinformowac go o wyniku? Czy odpowiedź otrzymują wyłącznie ludzie
    którzy 'załapali' sie na stanowisko?

    PS
    Jesli chodzi o mnie to firma którą miałem przyjemność odwiedzić (po specjalnym
    przyjeździe z Krakowa do Warszawy tylko na tę rozmowę) to międzynarodowy bank o
    dość ugruntowanej i wysokiej pozycji na światowym rynku.