PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Odp: sposób na nicnierobienie
    From: "Artur Lato" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: sposób na nicnierobienie
    Date: Wed, 11 Dec 2002 15:26:16 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@62.29.219.149

    Użytkownik mer <b...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:at6rcs$1r7$...@n...onet.pl...
    [...]
    > Tu uciąłem reszte tekstu, ale sam wiesz ile napisałeś. Czy chociaż w
    jednym zdaniu tego tasiemca
    > napisałeś co bezrobotny może zrobić, aby znaleść prace?
    > Nie.
    > Jesteś kolejną osobą, która przywołuje do porządku wszystkich poza sobą.
    > Powodzenia.

    Bo celem tego "tasiemca" nie było udzielanie rad ludziom
    jak *przystosować się* do absurdalnej rzeczywistości,
    tylko przekonywanie, że trzeba tę rzeczywistość zmienić
    (a w demokracji zależy to tylko od woli większości).
    Czy do działaczy opozycji w PRL-u też miałbyś pretensje,
    że nie doradzają ludziom jak poprawić swój własny byt
    (np. przez zapisanie się do PZPR i robienie tam kariery),
    tylko przekonują, że trzeba zmienić absurdalną komunistyczną
    rzeczywistość?
    A ja uważam, że obecna sytuacja na rynku pracy jest prawie tak
    absurdalna jak rzeczywistość PRL-u, i chyba prawie każdy inny
    kraj mając 18-procentowe bezrobocie podejmowałby jakieś
    b. poważne działania w skali kraju, a nie udawał, że wszystko
    jest OK, tylko bezrobotnym nie chce się szukać pracy.

    Pozdrawiam
    Artur