PracaGrupypl.praca.dyskusje › mała ciekawostka - ogłoszenie z dzisiejszej Wyborczej

  • 1. Data: 2003-06-30 12:05:22
    Temat: mała ciekawostka - ogłoszenie z dzisiejszej Wyborczej
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Ogłosznie z dzisiejszej Wyborczej z Katowic

    Firma zatrudni młode ekspedientki
    (...) list motywacyjny oraz zdjęcie,
    proszę przesłać w czerwonej kopercie (...)

    Jakieś pytania? Od razu trzeba sie wykazać i znaleźć
    czerwone koperty. Albo samemu sklecić ;-)

    pzdr
    LF

  • 2. Data: 2003-06-30 19:17:59
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Jakieś pytania? Od razu trzeba sie wykazać i znaleźć
    > czerwone koperty. Albo samemu sklecić ;-)

    Pewnie maja "colour code" tak jak u mnie w firmie.
    Np. pomaranczowe to dokumenty serwisowe, zielone to
    magazynowe itp ;-)

    To straaaaaasznie ulatwia sortowanie i wyszukiwanie dokumentow.

    W przypadku kopert to tez dobrze robi bo wtedy od razu korespondencja
    trafia w odpowiednie miejsce.

    A co do zakupu czerwonych kopert - nie ma zadnego problemu w co drugiej
    kwiaciarni czy papierniczym sie je dostanie.

    FX

  • 3. Data: 2003-06-30 20:30:41
    Od: Dehumanizer <s...@p...onet.pl>

    FX napisał:

    > Pewnie maja "colour code" tak jak u mnie w firmie.
    > Np. pomaranczowe to dokumenty serwisowe, zielone to
    > magazynowe itp ;-)
    >
    > To straaaaaasznie ulatwia sortowanie i wyszukiwanie dokumentow.

    o czyms takim czytalem w jakims czasopismie niedawno.
    podobno pioniersko na szeroka skale wprowadzone przez Toyote ( z tego co
    pamietam) i raczej nei sprawdzilo sie w europejskich warunkach.

    A tu prosze taka niespodzianka w polskiej firmie stosowana :)
    Jestem ciekaw czy jest to pojedynczy przypadek czy spotkaliscie sie z
    innymi tego typu innowacjami w pracy.

    Dehumanizer

  • 4. Data: 2003-06-30 20:38:25
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > A tu prosze taka niespodzianka w polskiej firmie stosowana :)
    > Jestem ciekaw czy jest to pojedynczy przypadek czy spotkaliscie sie z
    > innymi tego typu innowacjami w pracy.

    Moi szefowie wymyslili to z 5 lat temu i od tego czasu to dziala - system
    informatyczny tez to tego dostosowalismy i wiem ze to sie znakomicie
    sprawdza w praktyce i ulatwia prace.

    Daje tez lepsza kontrole - wiadomo ze pracownicy serwisu komputerowego
    nie powinni miec na swoich biurkach waznych dokumentow ktore sa
    w kolorze przypisanym dla serwisu telekomunikacyjnego.

    Wszystko zalezy od podzialu dokumentow i kolorow. Nie moze byc
    tego zbyt wiele bo ludzie sie gubia - max 8-10 kolorow.

    FX

  • 5. Data: 2003-07-01 15:06:43
    Od: Wojtek <d...@n...fm>

    > Jakieś pytania?

    to jest sprawa dla Dilberta

  • 6. Data: 2003-07-03 12:00:45
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    bo jak masz czerwona koperte to widac jaka jest lapowka w srodku ;)
    Andrzej
    Użytkownik Lisa Foo <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusy
    jnych napisał:bdpvkd$c6b$...@n...onet.pl...