PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy - problemy › Odp: Wypowiedzenie umowy - problemy
    From: "Iza" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Wypowiedzenie umowy - problemy
    Date: Wed, 25 Jun 2003 09:00:40 +0200

    Użytkownik Arek S <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > Nie ulegaj. Odprawa Ci się prawnie należy. A że to Ty przyczyniłaś się do
    > upadku działu nikogo nie obchodzi - w końcu po to są szefowie aby takie
    > rzeczy kontrolowali.
    Zwłaszcza, że wielokrotnie rozmawiałam z nim na temat spadku rentowności -
    nie podjął żadnych kroków, żeby to zmienić.

    > Ten fragment z SUMIENIEM mnie rozbroił, hehehe. Powiedz, że jest zgodne z
    > Twoim sumieniem i nie masz sobie nic do zarzucenia. Niech wypowiada umowę,
    > jak chce.
    Ciekawe, jakie on ma sumienie, skoro potrafi wysunąć takie ciężkie,
    nieuzasadnione oskarżenia pod moim adresem... Niestety, często jest tak, że
    jak ktoś jest właścicielem firmy, to takie słowa, jak: uczciwość, lojalność,
    sumienie itp. stają się dla niego tylko narzędziami manipulacji
    pracownikiem, przy czym u siebie braku tych cech nie widzi.

    > Szef liczy, że zmięknie Ci serce. Jemu nie chodzi o Twoje sumienie, tylko
    > jego pieniądze, ot co. Potem będziesz żałowała.
    Dzięki za radę, tak zamierzam zrobić. Mimo to cała sytuacja jest dla mnie
    bardzo przykra i stresująca, na dodatek nie wiem, jak to się odbije na mojej
    przyszłości zawodowej. Na szczęście mam "materialne" dowody na to, że moja
    praca przynosiła pozytywne efekty, poza tym miałam bardzo dobre relacje z
    klientami, współpracującymi firmami - to też zawsze jakieś pocieszenie. A
    konflikty między pracownikiem a właścicielem firmy na tle praw pracowniczych
    są niestety bardzo częste i mam nadzieję, że brak rekomendacji, czy nawet
    jakieś ewentualne złe opinie, nie będą przeszkodą w znalezieniu następnej
    pracy.

    Iza