PracaGrupypl.praca.dyskusjeUkrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe... › Odp: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    From: "Siara" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    Date: Mon, 30 Jun 2003 12:45:54 +0200

    Rozumiał bym tego pracodawcę, jeśli chciałbyś pracować w kiosku lub sklepie
    spożywczym. Wtedy faktycznie Twoja praca była by jako przystanek. A tak, nie
    wiem o co chodzi. Może na Twoje miejsce jest już zaklepana osoba, lub
    szukaja jelenia, który Twoją pracę wykona 3 razy taniej i zajmie mu to 3
    razy więcej czasu, i 3 razy będzie poprawiał!

    --
    Pozdrawiam Siara
    press: e...@w...pl

    Użytkownik Kamil Paszkiewicz <k...@b...pl> w wiadomości