PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sfinansuję oryginalny pomysł na biznes

  • 1. Data: 2003-07-03 14:14:03
    Temat: Sfinansuję oryginalny pomysł na biznes
    Od: "Przedsiębiorca" <b...@i...pl>

    Jeśli masz oryginalny pomysł na prowadzenie działalności
    gospodarczej to napisz. Możliwych jest kilka form współpracy:
    - pożyczka na rozwój biznesu
    - spółka ( komandytowa, z o.o. lub SA)
    - kupno pomysłu
    Pisz na adres email: i...@i...pl

  • 2. Data: 2003-07-04 09:54:37
    Temat: Re: Sfinansuję oryginalny pomysł na biznes
    Od: "web_ru" <w...@w...pl>

    Super firma, nawet telefonu sie nie dorobili, a S.A. chca zakladac.........

  • 3. Data: 2003-07-07 14:16:49
    Temat: Odp: Sfinansuję oryginalny pomysł na biznes
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    moze mu sie rozładował akurat ;)

    ..generalnie jak widze takie posty to mi sie smiac chce
    gosc szuka idioty ktory da mu pomysl, zadna inteligentna osoba nie da
    swojego pomyslu komus, z kolei jak ktos da to raczej jest idiota , wiec jego
    pomysl prawdopodonie bedzie do kitu ;)
    Pozdr.
    Andrzej.

    Użytkownik web_ru <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych