PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem prosze o pomoc

  • 1. Data: 2002-07-03 18:47:29
    Temat: Problem prosze o pomoc
    Od: "Jogger" <j...@j...net>

    Ukończyłem 5 lat Uniwerku z powodów osobistych nie obroniłem magisterki.
    Czy można uważać ze mam studia wyższe ?
    Jeśli tak to na jakiej podstawie prawnej

  • 2. Data: 2002-07-03 18:55:56
    Temat: Re: Problem prosze o pomoc
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Jogger <j...@j...net> wrote:
    > Ukończyłem 5 lat Uniwerku z powodów osobistych nie obroniłem magisterki.
    > Czy można uważać ze mam studia wyższe ?
    > Jeśli tak to na jakiej podstawie prawnej

    podstawa do uznania sie za posiadacza wyksztalcenia wyzszego jest
    posiadany dyplom ukonczenia uczelni wyzszej.

    tak wiec nie masz wyksztalcenia wyzszego.

    pozdrawiam

    romekk (5 lat w podobnej do Ciebie sytuacji, ale to juz przeszlosc :-))

  • 3. Data: 2002-07-03 19:03:37
    Od: "Krzysztofsf" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> napisał(a):

    > podstawa do uznania sie za posiadacza wyksztalcenia wyzszego jest
    > posiadany dyplom ukonczenia uczelni wyzszej.
    >
    > tak wiec nie masz wyksztalcenia wyzszego.
    >
    > pozdrawiam

    A na uniwerku nie maja teraz po drodze tych, jak im tam..;)..licencjatow?
    Jesli tak, to dyplom ma, jesli nie....
    Kolega na uniwerku na historii zrobil najpierw licencjat, a teraz uzupelnia
    do magisterki..ale to tok wieczorowy wszystko..moze dziennym tak nie
    rozdzielaja?

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-07-03 19:14:24
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    Użytkownik "Jogger" <j...@j...net> napisał w wiadomości
    > Ukończyłem 5 lat Uniwerku z powodów osobistych nie obroniłem magisterki.
    > Czy można uważać ze mam studia wyższe ?

    W poprzednim spisie powszechnym mialem "przyjemnosc" byc rachmistrzem i
    pamietam jak nas szkolono., że jesli ktos ma ukonczony 3 rok studow to ma
    wyksztalcenie wyzsze niepelne. To bylo dosc dawno ale mysle, ze niewiele
    sie zmienilo.

    Pozdrawiam
    Kuba
    www.vidi.biz.pl

  • 5. Data: 2002-07-03 19:49:59
    Temat: Odp: Problem prosze o pomoc
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik www.vidi.biz.pl <N...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afvibk$li5$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > wyksztalcenie wyzsze niepelne. To bylo dosc dawno ale mysle, ze niewiele

    w 1995 r (o ile dobrze pamietam) zas dowiedzielismy sie, ze wyzsze = obrona
    pracy mgr
    (licencjackiej/inz zapewne tez) -> casus A. Kwasniewskiego.

    Inna sprawa, ze "to zalezy" na czyje potrzeby - kazda zainteresowana
    instytucja sama tworzy sobie
    wlasne kryteria uznania wyzszego wykszt.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 6. Data: 2002-07-03 19:51:38
    Od: "Krzysztofsf" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > Kolega na uniwerku na historii zrobil najpierw licencjat, a teraz uzupelnia
    > do magisterki..ale to tok wieczorowy wszystko..moze dziennym tak nie

    Widze w sieci ze niektore uniwersytety jakies takie wsteczne i
    niereformowalne.:( UJ jakos licencjatow np nieprodukuje...dyskryminacja jakas
    czy co....?

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-07-04 07:04:28
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Ukończyłem 5 lat Uniwerku z powodów osobistych nie obroniłem magisterki.
    > Czy można uważać ze mam studia wyższe ?
    > Jeśli tak to na jakiej podstawie prawnej

    Nie , nie , i jeszcze raz nie :)
    Wojtek

  • 8. Data: 2002-07-04 15:19:14
    Od: "Michal" <m...@p...onet.pl>

    ... chyba ze startujesz na prezydenta. ;-)

    pozdro
    Michal

  • 9. Data: 2002-07-04 21:54:14
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 03 lip 2002, "Jogger" <j...@j...net> zapodal(a):

    > Ukończyłem 5 lat Uniwerku z powodów osobistych nie obroniłem magisterki.
    > Czy można uważać ze mam studia wyższe ?
    > Jeśli tak to na jakiej podstawie prawnej

    Masz wyzsze prezydenckie:)

    --
    Nie umieraj, Shrek! a jak zobaczysz dlugi tunel, to nie idz w strone
    swiatla!.

  • 10. Data: 2002-07-05 22:07:06
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    "www.vidi.biz.pl" wrote:

    > U?ytkownik "Jogger" <j...@j...net> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > W poprzednim spisie powszechnym mialem "przyjemnosc" byc rachmistrzem i
    > pamietam jak nas szkolono., ?e jesli ktos ma ukonczony 3 rok studow to ma
    > wyksztalcenie wyzsze niepelne. To bylo dosc dawno ale mysle, ze niewiele
    > sie zmienilo.
    >
    > Kuba

    Z tego co wiem nadal istnieje pojecie "wyksztalcenie wyzsze niepelne" i
    odnosi sie ono do osob, ktore ukonczyly wyzsza uczelnie na zasadzie
    pozaliczania wszystkich egzaminow, ale nie obronily pracy dyplomowej.

    Pozdrawiam,
    Cass