PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem prosze o pomoc › Odp: Problem prosze o pomoc
    From: "glos" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Problem prosze o pomoc
    Date: Wed, 3 Jul 2002 21:49:59 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@62.233.210.6

    Użytkownik www.vidi.biz.pl <N...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afvibk$li5$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Jogger" <j...@j...net> napisał w wiadomości
    >

    > W poprzednim spisie powszechnym mialem "przyjemnosc" byc rachmistrzem i
    > pamietam jak nas szkolono., że jesli ktos ma ukonczony 3 rok studow to ma
    > wyksztalcenie wyzsze niepelne. To bylo dosc dawno ale mysle, ze niewiele
    > sie zmienilo.

    w 1995 r (o ile dobrze pamietam) zas dowiedzielismy sie, ze wyzsze = obrona
    pracy mgr
    (licencjackiej/inz zapewne tez) -> casus A. Kwasniewskiego.

    Inna sprawa, ze "to zalezy" na czyje potrzeby - kazda zainteresowana
    instytucja sama tworzy sobie
    wlasne kryteria uznania wyzszego wykszt.

    --

    pozdrawiam,

    glos