PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyki

  • 1. Data: 2003-04-07 11:08:46
    Temat: Praktyki
    Od: "dsds" <d...@h...pl>

    Czesc, dzisiaj dostalem sie na praktyki w banku jako informatyk. Ciesze sie
    z tego, bo teraz to nawet dobre praktyki nie jest tak w cale latwo znalezc.
    Fajnie by bylo uslyszec Wasze opinie na temat praktyk... czy mozna sie tam
    czegos nauczyc? ... czy sa przydatne? W miare mozliwosci i checi podzielcie
    sie swoimi doswiadczeniami. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-04-08 20:44:51
    Temat: Odp: Praktyki
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    Jeśli na prawdę chcesz i znajdziesz osobe która Cię poprowadzi to się wiele
    możesz nauczyć ....
    Jeśli wzięli Cię do odwalenia brudnej(papierkowej czy jakiejś innej lewej)
    roboty to....jak sądzisz?

    Byłem 3 razy na praktykach- tylko raz w firmie, w której moglem porozmawiać,
    zapytać , nauczyć się czegoś(pozostałe owszem też, ale nie wszedzie mieli
    dla mnie czas)- a to wszystko przez nieumiejętne wybieranie firmy....

    powodzenia

    Użytkownik dsds <d...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6rlto$16u$...@a...news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-04-09 06:31:28
    Temat: Re: Praktyki
    Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl>

    ______________
    Użytkownik "michał t" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapytać , nauczyć się czegoś(pozostałe owszem też, ale nie wszedzie mieli
    > dla mnie czas)- a to wszystko przez nieumiejętne wybieranie firmy....

    Witam.
    Owszem, podpisuje sie obiema rękoma!
    Ja mialam trafic na praktyke do biura podrózy, maialm juz nawet przygotowana
    umowe. Niestety, jak zjawilam sie na dane miejsce w danym czasie na
    praktyke, okazalo sie ze pani z biura podrózy wcale nie chciala praktykanta
    i wmawiala mi ze to pomylka. Owszem, dzwonila do niej pani z mojej szkoly,
    lecz ona nie zdecydowala sie na 100 % na praktykantke. Koncem konców aby
    odwalic praktyke upchneli mnie na dworzec PKS jako informatorke o odjazach
    autobusów.
    Niezle prawda? Nie wiem kogo tu odwiniac, ale konkretne pismo do kogo trzeba
    napisze.

    Pozdrawiam
    Anka

  • 4. Data: 2003-04-10 19:43:45
    Od: Nuno <n...@p...com>

    dsds wrote:

> [...]
    > czegos nauczyc? ... czy sa przydatne? W miare mozliwosci i checi podzielcie

    Tja. Praktyki w banku...
    Nastaw się na adresowanie kopert. Nic więcej

    --
    n...@p...com
    ICQ#:50758974