PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca za friko - co o tym myslicie? › Odp: Praca za friko - co o tym myslicie?
    From: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Praca za friko - co o tym myslicie?
    Date: Thu, 3 Jul 2003 14:22:01 +0200

    Wiecie co, tak czytam te wasze posty czasami i sobie mysle.
    Czy nie lepiej byloby , zeby inspekcja pracy dawala prowizje od znalezionego
    nieuczciwego pracodawcy pracownikowi, albo odpalala powiedzmy 15%
    od pobranej kary pracownikowi, ktory pracowal bez umowy w jakiejs firmie
    i to zglosil ?
    Co wy na to ?:)

    Użytkownik <s...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
    sał:bdokm5$pvh$...@i...gazeta.pl...