PracaGrupypl.praca.dyskusjestudia a kapitał początkowy w ZUS › Odp: Odp: studia a kapitał początkowy w ZUS
  • Data: 2003-02-20 08:31:50
    Temat: Odp: Odp: studia a kapitał początkowy w ZUS
    Od: "mlopoznan" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ten dokument musisz przesłać do ZUSu wraz z dokumentacmi ukończenia studiów.

    Najlepiej przejdź sie do najbliższego ZUS'u i jeszcze dokładnie zapytaj. Ja
    nie miałam z tym problemu, po roku odesłali mi dokumenty z naliczonym
    kapitałem, tylko ja jeszcze w trakcie studiów trochę pracowałam ale
    procedura jest taka sama.

    Pozdrawiam,
    Marta

    m...@g...pl