PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałalność gospodarcza › Odp: Odp: Działalność gospodarcza
  • Data: 2004-12-07 13:09:46
    Temat: Odp: Odp: Działalność gospodarcza
    Od: "Marek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ooo?

    Gdy na wpisie do ewidencji jest data 13 wrzesnia jako rozpoczecie dzial ,a
    ja do dzis nie bylem w us i zus ? W us powiedziano mi ze jesli okres ten
    przekroczy miesiac od daty rozpoczecia zadeklarowanej we wpisie to nalezy
    napisac tylko oswiadczenie i uzasadnic. W zus powiedziano ze data z wpisu
    ich nie interesuje , potrzebuja tylko zaswiadczenia z regonu i nipu xero.

    Czy ktos mnie wprowadził w błąd ?