PracaGrupypl.praca.dyskusjeMam taka koncepcje ... › Odp: Mam taka koncepcje ...
  • Data: 2002-06-11 13:37:39
    Temat: Odp: Mam taka koncepcje ...
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jack's Smirking Revenge <m...@h...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae4me9$bsg$...@n...tpi.pl...

    > Zal: zapasc na rynku pracy jest wynikiem slabej kondycji przedsiebiorstw
    > panstwa w ogole.
    >
    > Wniosek: Slaba kondycja przeds. i panstwa jest wynikiem kiepskiego
    > zarzadzania panstwem i przedsiebiorstwami. Jesli firmie udaje sie
    > funkcjonowac, to kiepskie zarzadzanie panstwem (kreowanie przepisow
    > prawnych, zycia gospodarczego) potrafi firme zniszczysc (truzim, wiem...).

    niepokoja mnie dalej idace wnioski, wynikajace z rozszerzenia zalozen -
    panstwo tez jest swoistym przedsiebiorstwem ... ;)

    > Kiepska kadra kierownicza w firmach (...)

    nie slyszales o pracach interwencyjnych (na szczeblu rzadowym). ;))))

    A propos - zdarzaja sie upadki dobrze prosperujacych bankow, spowodowane
    wylacznie samosprawdzajaca sie plotka.

    --

    pozdrawiam,

    glos