PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam taka koncepcje ...

  • 1. Data: 2002-06-11 11:19:34
    Temat: Mam taka koncepcje ...
    Od: "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com>

    Witam,
    no wlasnie, uknulem sobie to tak:

    Zal: zapasc na rynku pracy jest wynikiem slabej kondycji przedsiebiorstw i
    panstwa w ogole.

    Wniosek: Slaba kondycja przeds. i panstwa jest wynikiem kiepskiego
    zarzadzania panstwem i przedsiebiorstwami. Jesli firmie udaje sie
    funkcjonowac, to kiepskie zarzadzanie panstwem (kreowanie przepisow
    prawnych, zycia gospodarczego) potrafi firme zniszczysc (truzim, wiem...).

    Ale jest i druga strona medalu do ktorej zmierzam: mam koncepcje, iz duza
    iloscia firm zarzadzaja ludzie, ktorzy nie maja o tym zielonego pojecia.
    Kiepskie zarzadzanie firma doprowadza do jej klopotow. Brak zdolnosci
    przewidywania (czyt. kreowania) rzeczywistosci w ktorej dziala firma
    powoduje jej przyszle, potencjalne, klopoty. A wiec klopoty jej pracownikow.
    Pracodawca oczywiscie w wiekszosci przypadkow stweirdzi, iz redukcje
    zatrudnienia sa spowodowane ciezka sytuacja firmy/gospodarcza.
    Nie slyszalem, aby ktos przyznal sie do kiepskiego zarzadzania... braku
    koncepcji "kim bedziemy za 5 lat",

    Kiepska kadra kierownicza w firmach+kiepska kadra kierownicza w panstwie =
    duze bezrobocie (i "ciezka sytuacja gospodarcza"

    Taka mam koncepcje.
    JSR

  • 2. Data: 2002-06-11 13:37:39
    Temat: Odp: Mam taka koncepcje ...
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jack's Smirking Revenge <m...@h...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae4me9$bsg$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > funkcjonowac, to kiepskie zarzadzanie panstwem (kreowanie przepisow
    > prawnych, zycia gospodarczego) potrafi firme zniszczysc (truzim, wiem...).

    niepokoja mnie dalej idace wnioski, wynikajace z rozszerzenia zalozen -
    panstwo tez jest swoistym przedsiebiorstwem ... ;)

    > Kiepska kadra kierownicza w firmach (...)

    nie slyszales o pracach interwencyjnych (na szczeblu rzadowym). ;))))

    A propos - zdarzaja sie upadki dobrze prosperujacych bankow, spowodowane
    wylacznie samosprawdzajaca sie plotka.

    --

    pozdrawiam,

    glos