PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety a zatrudnienie › Odp: Kobiety a zatrudnienie
    From: "Rafal" <?@?.?>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Kobiety a zatrudnienie
    Date: Thu, 20 Mar 2003 09:14:24 +0100

    Użytkownik Izabell <i...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:9...@o...pl...

    > Mam wziąźć rozwód, żeby dostać pracę???
    > To, że jestem kobietą nie powinno od razu mnie dyrkryminować. Powiem
    > jedno, że w tym kraju to już się żyć nie chce!!!!!!!!!!!

    Przede wszystkim nie należy głosować na tych co to obiecują ochronę jakimś
    grupom społecznym. Potem ta rzekoma ochrona zwraca się przeciwko tym właśnie
    grupom.

    To co Ciebie spotkało to jest efekt nadmiernej opiekuńczości Państwa,
    wyrównywania szans na siłę i tworzenia sztucznej ochrony obywatela, która
    tak naprawdę - w konsekwensji - działa przeciwko niemu.

    Przykre jest to co Ciebie spotkało. Ale póki Polacy będą wciąż oczekiwali od
    Państwa, że to ono za nich będzie myśleć (nie mówię, że Ty tego oczeukujesz,
    ale jesteś ofiarą tych, którzy tego oczekują), tak się będzie niestety
    działo.

    Rafał