PracaGrupypl.praca.dyskusjeGreencard - Pilne › Odp: Greencard - Pilne
    From: "olo" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Greencard - Pilne
    Date: Sat, 16 Feb 2002 19:51:30 +0100

    > Bylo tak, ze ona juz wydrukowala potwierdzenie wplaty >na ten rachunek i
    > wreczyla mi go do podpisu z tymi "zlymi" danymi. >Wydaje mi sie, ze jesli
    tak
    > by mialo byc to powinna wyleciec z pracy, gdyz >podalem jej jeszcze nazwe
    > banku - czyli w moim rozumowaniu powinna sobie >odszukac numerek od tego

    Niestety, z tego co pisałeś, wynika, że numer konta, który podałeś, zgadzał
    się z tym, który podała Ci potem kasjerka - czyli numer banku i numer
    oddziału zgadzał się *dokładnie*, więc o pomyłce nie mogło być mowy. Nie
    wiem, czy ma ona dostęp do danych właściciela rachunku, natomiast na pewno
    nie_powinna_wylecieć_z_pracy, bo po to daje Ci wydruk do podpisania, żebyś
    go podpisał lub zakwestionował - Ty go podpisałeś (wyrażając tym samym zgodę
    na wpłatę), więc klamka zapadła :-(((

    Pzdr
    Emil