PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrze wychowany › Odp: Dobrze wychowany
    From: "Jacek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Dobrze wychowany
    Date: Wed, 18 Dec 2002 09:17:25 +0100

    Użytkownik Rafal <?@?.?> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atp9ol$b1u$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:3...@p...gazeta.pl...

    > Haha - pamiętam ze szkoły :-))
    > to jest dokładnie takie samo myślenie niektórych nauczycielek z
    podstawówki.
    > Do dzisiaj pamiętam jak to dla niektórych jedynym sposobem okazania
    > szacunku, było okazywanie strachu.
    Wlasnie, poczulem sie jakgdybym znowu byl w podstawowce. Ale teraz jestem
    dorosly mam mgr i nie bede sie przed nikim plaszczyl. Problem w tym ze pani
    ksiegowa jest prawa reka prezesa i w zasadzie moze wszystko w tej firmie.
    Pewnie gdyby mi zalezalo na tej pracy podpozadkowal bym sie zalecenio
    przelozonego, ale na szczescie tak nie jest.
    Strukura (spoleczna) tej firmy jest bradzo zhieraryzowana a pozycja w tej
    strukurze nie zalezy od kompetencji tylko od tego kogo sie zna i kto cie
    lubi a kto nie.