PracaGrupypl.praca.dyskusjeDSA SA Financial Group › Odp: DSA SA Financial Group/mam prac
    From: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: DSA SA Financial Group/mam prac
    Date: Sun, 24 Oct 2004 11:54:58 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@hiper38.hipernet.ras.pl

    Użytkownik ktos <n...@k...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:clemek$5bh$...@n...news.tpi.pl...

    > Przepraszam innych bylych bezrobotnych, ale nie raz juz tak bez wstydu nie
    > zajarzylem nic z tego co mowil jakis z bozej laski doradca, ktorego do
    > doradzania sklonily nie checi, umiejetnosci,kierunkowe
    > wyksztalcenie.doswiadcznie zawodowe i zyciowe ale bezradnosc w szukaniu
    > pracy w swoim lub jakims innym normalnym zawodzie.
    > Pol biedy gdy idzie o jakies garnki/kosmetyki/filtry, ale 99 %
    > "konsultantow" to ludzie ktorzy na biezaco sami nie moga sobie poradzic z
    > wlasna sytuacja a wymadrzaja sie przed tymi ktorzy jakos tam sobie radza i
> [...]

    przynajmniej jesteś spostrzegawczy :-]]]
    po pierwsze nie tylko z bożej łaski
    po drugie nie bezradność
    tak, jak pisałem wcześniej, nie będę z tobą polemizował
    wyjaśnię tylko, że zawód/kwalifikacje to jedno
    a hobby, to drugie, i wcale nie musi się pokrywać z zawodowymi potrzebami
    zrealizowania się
    u mnie było tak, że przeinwestowałem w biznesie i na jakiś czas muszę wrócić
    do pracy najemnej
    a pracy szukałem 1 miesiąc
    czyli chyba nie tak długo, prawda?

    a na zakończenie: jesteś malkontentem, czy po prostu nie masz co robić
    wróć do kwestii dsa i skup się na niej!!