PracaGrupypl.praca.dyskusjeCoz za piekny swiat... › Odp: Coz za piekny swiat...
    From: "Nornik" <jmusiala(666_usun_to)@pf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Coz za piekny swiat...
    Date: Sun, 27 Jul 2003 13:08:03 +0200

    :
    : > Moim zdaniem kiedy pracujesz juz w nowej firmie, powinienes zadzwonic do
    : > szefa starej firmy i wyjasnic sytuacje, informujac delikatnie ze obecne
    : > obowiazki zajmuja ci juz dosc duzo czasu i nie masz czasu na robienie z
    : > siebie INFOLINII !!
    : Infolini? To bym jeszcze zniosl, praktycznie nadal "pracuje" w starej
    prowadzac
    : chlopczyka za raczke od do bo sam to on potrafi wymienic wentylator w
    : komputerze (*a i to nie est takie pewne).

    Dodam jeszcze, ze najlepiej byloby ustalic kiedy przestajesz go szkolic,
    bo szkolic to ty mozesz i 1,2 i 5 lat. Musisz ustalic kiedy konczy sie
    "promocyja" bo
    inaczej bedzie trwac dlugo i za darmo
    :
    : > Kolesz ktory przyszedl na twoje miejsce bedzie do ciebie dzwonil dalej
    : > wykorzystujac uklad, mozesz tez powiedziec ze dajesz mu jeszcze czas np.
    2
    : > tygodnie.
    : No tak, ale jaj dalem slowo (nic na pismie) ze pomoge sie mu wdrozyc,
    tylko ile
    : mozna? Ostatnio byly potrzebne przerobki wprogramie ktory dla firmy
    napisalem
    : jakis czas temu, we firmie lezy kod zrodlowy, a ja dostlem telefon, ze mam
    : przyjechac i go poprawic, bo sie przepisy zmienily. Odpowiedzialem ze ok,
    : przyjade ale juz wystawie fakture i uslyszalem ze przeciez obiecalem sie
    mu
    : pomoc wdrozyc do pracy.

    Tu trzeba bylo byc twardym i zawolac kase nie, to nie bylo w ustnej umowie,
    trzeba ustalic
    jakies warunki dalszej wspolpracy, tak bedzie jasniej i klarowniej dla obu
    ston, nie mozesz tak robic ...
    :
    : > Tak ja bym zrobil
    : Zastanawiam sie jak bardzo moga mi nabrozdzic, kiedy powiem nie.
    : Ehhh a mialo byc tak pieknie... No coz raz kozie smierc, pojade do nich i
    : powiem ze poprawie ten program, ale musi mi za to zaplacic, nic za darmo.
    : koncu nie wyrobie sie na "dwa etaty"...
    Zaproponuj staremu szefowi zlecenie umowe na konkretne zadania, takie sa
    moje rady, porady
    pozdr
    jm