PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co powiecie na to

  • 1. Data: 2003-03-13 20:40:01
    Temat: Co powiecie na to
    Od: "LeBi" <n...@o...pl>

    Mój pracodawca nie wypłaca(w całości) pensji od 16 miesięcy!
    Pomimo różnych interwencji m.inn. w PIPie dalej robią swoje.
    Jak skutecznie można dobrać się im do dupy?
    Proponuję odgadnąć co to za firma?
    Dodam że jest z Wrocławia i zajmuje się stolarką budowlaną

    --
    _
    /_/_ .'''. pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-03-13 21:30:42
    Temat: Re: Co powiecie na to
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > Jak skutecznie można dobrać się im do dupy?
    > Proponuję odgadnąć co to za firma?
    > Dodam że jest z Wrocławia i zajmuje się stolarką budowlaną

    Jeżeli to spółka, to dwa ryjki mogą zgłosić skutecznie wniosek o
    upadłość. Ja jak ma roszczenie, to życzę sobie rozmowy z osobą
    rejestrowo upoważnioną i pytam o kluczyki do jej samochodu.

    Dogbert

  • 3. Data: 2003-03-13 21:47:33
    Temat: Odp: Co powiecie na to
    Od: "LeBi" <n...@o...pl>

> [...]
    > upadłość. Ja jak ma roszczenie, to życzę sobie rozmowy z osobą
    > rejestrowo upoważnioną i pytam o kluczyki do jej samochodu.

    To nie jest takie proste firma zatrudnia ok.300 osób, a wniosek o upadłość
    musi pójść przez sąd, a sądy wiadomo (kilka lat).
    Ps.Już mi nerwy puszczają.

    --
    _
    /_/_ .'''. pozdrawiam,

  • 4. Data: 2003-03-13 22:23:49
    Temat: Re: Odp: Co powiecie na to
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > To nie jest takie proste firma zatrudnia ok.300 osób, a wniosek o upadłość
    > musi pójść przez sąd, a sądy wiadomo (kilka lat).
    > Ps.Już mi nerwy puszczają.

    No, to fakt, do tej zabawy trzeba mieć mocne nerwy. Wniosek o upadłość
    trzeba opłacić, ale można tego nie zrobić, a prezentata biura podawczego
    sądu będzie. Kopię wysyłasz poleconym Zarządowi.
    Jeżeli ktoś nie boi się nie płacić, to niewiele jest rzeczy, które go
    przestraszą - nie licz na kasę, jak aktywnie nie podziałasz.
    Ważne, czy nie płacą, bo nie chcą, czy dlatego, że nie mają.

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2003-03-14 00:18:43
    Od: "sproket" <s...@N...gazeta.pl>

    LeBi <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jak skutecznie można dobrać się im do dupy?
    > Proponuję odgadnąć co to za firma?
    > Dodam że jest z Wrocławia i zajmuje się stolarką budowlaną

    Proponuję jednak Sąd Pracy. (to nic nie kosztuje oprócz zdrowia :) ) i
    niestety czekać. Nie trwa to raczej "latami", chciaż troszkę tak. Później z
    wyrokiem Sądu leć do komornika, a jak on umorzy postępowanie, to do FUNDUSZU
    GWARANTOWANYCH ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH. I to radzę zrobić biegiem, bo są
    szanse na odzyskanie chociaż części wynagrodzenia z Funduszu. Poszukaj, gdzie
    w Twoim regionie znajduje się Biuro Funduszu i dowiedz się, jak to wygląda w
    szczegółach. Jeżeli będa tam miłe Panie, to udzielą Ci wyczerpujących
    informacji.
    PIP nic nie pomoze, bo takich firm jak Twoja jest niestety na pęczki i masę
    ludzi nie dostaje wynagrodzenia w Polsce. To dotyczy małych, średnich i
    dużych firm.
    jeżeli chcesz, to pisz na s...@g...pl

  • 6. Data: 2003-03-14 07:43:33
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Postrasz prokuratorem, za uporczywe uchylanie się od placenia wynagrodzenia.

    Paweł,

  • 7. Data: 2003-03-14 09:32:17
    Od: "poste" <m...@p...fm>

    stolbud ?

  • 8. Data: 2003-03-14 17:11:38
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >                           `..'
    > Witam
    > Poszukać innego miejsca pracy a z obecną firmą rozwiązać umowę o pracę w
    trybie natychmiastowym - bez wypowiedzenia - jeżeli z nowym pracodawcą ustalisz
    termin rozpoczęcia pracy a starego pracodawcę podać do Sądu Pracy i rządać
    wypłaty zaległejego wynagrodzenia wraz z odsetkami lub siedzieć u obecnego
    pracodawcy i zaskarżyć go do Sądu Pracy i rządać jak wyżej. Pozdrawiam.