PracaGrupypl.praca.dyskusjeChyba sie ruszylo › Odp: Chyba sie ruszylo
  • Data: 2002-06-08 09:39:14
    Temat: Odp: Chyba sie ruszylo
    Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Limfo <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@n...dialog.net.pl...
    > Chyba sie ruszylo co nie?
    > Z ta nasza gospodarka. Skad ta opinia ? Tak patrze na te pl.oferowane
    > i przypominam sobie bryndze ze dwoch poprzednich kwartalow a tu juz od
    > ladnego kawalka czasu przynajmniej 20 ofert dziennie.
    > Wiec moze sie ruszylo co nie?

    Chyba tak. Ogladając poniedziałkową Wyborczą przez pierwszy kwartał miałam
    wrażenie ze jest to gazeta dla akwizytorów (jakkolwiek by ich nie nazywać) -
    szukali specjalistow ds. reklamy, sprzedaży, obsługi klienta, klientów
    kluczowych, ew. sprzedaży i marketingu, inżynierów sprzedaży,
    przedstawicieli handlowych, ew. osób z samochodem do "rozwożenia" towaru. A
    tak od maja oprocz ww ogloszeń można zobaczyć ze szukają również
    informatyków, specjalistów od public relations, copywriterów, księgowych,
    nawet rynek pracy dla asystentek i sekretarek się rozszerzył. Oby tak
    dalej...
    pozdr.

    Han
    Praca - wspolpraca - tansze kosmetyki