PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie

  • 1. Data: 2003-02-24 06:45:37
    Temat: Bezrobocie
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    Po dwoch latach pracy ile przysluguje mi bezrobocia?
    JB

  • 2. Data: 2003-02-24 08:30:30
    Temat: Re: Bezrobocie
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

  • 3. Data: 2003-02-24 09:36:31
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    Moze troche niezrozumiale napisalem
    Mam przepracowane ponad 2 lata, i chyba to bedzie koniec.
    Moje pytanie brzmi ile dostaje sie kasy na bezrobotce, bo slyszalem ze sa
    rozne stawki (80%, 100%). Od czego one sa zalezne. Moze jakas strone?
    JB

  • 4. Data: 2003-02-24 10:39:52
    Temat: Odp: Bezrobocie
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    przysluguje ci 80 % zasilku dla bezrobotnych co w chwili obecnej stanowi
    398,60 brutto 366,26 netto a to na ile to zalezy od stopy bezrobocia w twoim
    powiecie ale to juz dowiesz sie we wlasciwym dla miejsca swojego
    zamieszkania urzedzie pracy.
    pozdrowki
    tomek

  • 5. Data: 2003-02-24 10:44:16
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    a co do tego od czego to zalezy to sprawa jest prosta - zalezy to od stazu
    pracy. 100% zasilku nalezy sie po 5 latach pracy. proponuje przegladnac
    sobie ustawe z 14 grudnia 1994 roku o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu
    bezrobociu (ostatnia nowelizacja 20 grudnia 2002 dz.u. 03.6.65) mozna ja
    znalesc na stronce www.praca.gov.pl lub www.mpips.gov.pl

    tomek

  • 6. Data: 2003-02-24 11:38:55
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>