PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nazwa firmy

  • 1. Data: 2003-02-23 22:13:39
    Temat: Nazwa firmy
    Od: "Qba" <q...@w...pl>

    Hej
    Jutro zakładam działalność gospodarczą (jednoosobową)
    macie może jakies ciekawe pomysły na nazwę firmy
    zajmowac sie będę turystyką

  • 2. Data: 2003-02-23 22:41:08
    Temat: Re: Nazwa firmy
    Od: "Qba" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Profil1" <w...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > QBA AMERICANA TOUR
    >
    > Profil1
    >
    > dzięki bardzo
    może ktoś jeszcze ma jakies pomysły?

  • 3. Data: 2003-02-23 23:01:49
    Od: Mirek Czerwiński <k...@d...o2.pl>

    On Sun, 23 Feb 2003 23:13:39 +0100, "Qba" <q...@w...pl> wrote:

    >Hej
    >Jutro zak?adam dzia?alno?? gospodarcz? (jednoosobow?)
    >macie mo?e jakies ciekawe pomys?y na nazw? firmy
    >zajmowac sie b?d? turystyk?

    "Raj" czy "Biuro podrozy Raj" , o ile jeszcze nie jest taka firma
    zalozona i o ile mozna taka nazwe wykorzystac... dobre sie kojarzy a
    pozatym mozna robic fajne slogany typu "Nigdzie nie wypoczniesz tak
    jak w Raju" czy "Najbogatsza oferta turystyczna - firma Raj - my wiemy
    jak zadowolic klienta" itd.

  • 4. Data: 2003-02-23 23:01:56
    Od: "Profil1" <w...@x...wp.pl>

    QBA AMERICANA TOUR

    Profil1

  • 5. Data: 2003-02-23 23:24:26
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Jutro zakładam działalność gospodarczą (jednoosobową)
    > macie może jakies ciekawe pomysły na nazwę firmy
    > zajmowac sie będę turystyką

    jeden wyraz
    nie pretensjonalny (raj chyba odpadnie)
    bez polskich znakow
    sprawdz dostepnosc domeny o tej nazwie
    proponuje jakis kojazcy sie z odpoczynkiem polski wyraz i poszukac w
    slownikach ladnie brzmiacego odpowiednika w dowolnym jezyku. no powiedzmy
    spokoj, wakacje, ferie, odpoczynek itp. dzieki temu unikniesz bezposredniego
    skojazenia z nartami albo z plaza na przyklad i do tego mozesz miec ladnie
    brzmiaca nazwe, ktora zapadnie w pamiec klientom.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 6. Data: 2003-02-24 09:02:44
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    > proponuje jakis kojazcy sie z odpoczynkiem polski wyraz i poszukac w
    > slownikach ladnie brzmiacego odpowiednika w dowolnym jezyku. no powiedzmy
    > spokoj, wakacje, ferie, odpoczynek itp.
    Pomysł niezły. JA bym proponował poszukac coś z łaciny, ale raczej w stylu:
    podróżnik, obieżyświat itp.

  • 7. Data: 2003-02-24 10:35:19
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pomysł niezły. JA bym proponował poszukac coś z łaciny, ale raczej w
    stylu:
    > podróżnik, obieżyświat itp.

    Aragorn? ;p

    Asiek