PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ochrona danych osobowych

  • 11. Data: 2003-12-30 09:57:38
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Jean <j...@w...pl> napisał(a):

    > tak, ale obceny pracowadca NIE moze telefonicznie zasiegac takich
    > informacji, tak samo jak byly pracodawca NIE moze udzielac takih
    informacji,
    > od tego jest swiadectwo pracy, ew. jakis list referencyjny
    > przez tel. przeciez nie wiesz z kim rozmawiasz, jesli chodzi o dorge
    > formalna, jest wniosek o udost. danych osobowych, ale musisz podac cel,
    > ktorym weryfikacja swiadectwa pracy raczej nie jest :/

    Wszystkie wydawane dokumenty muszą być ewidencjonowane, musza mieć jakąś
    sygnaturę. Następny pracodawca powinien podać tę sygnaturę lub jakąś
    identyfikację tego dokumentu i tamci powinni sprawdzić, czy taki dokument
    był wydawany. Więc raczej niewielka szansa, że to będzie przypadkowa osoba.

  • 12. Data: 2004-01-03 01:41:20
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Tony_Soprano" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki za info, ale czy mógłbyś mi podać jakiś pargraf od nośnie tego,bo
    > każdy pisze tutaj inaczej a dla mnie to jest ważne, bo dzisiaj sprawdzał
    > mnie kolega u porzedniego pracodawcy, i pani w dziale kadr, powiedziała
    > wszystko, a moim zdaniem nie powinna...i to jest dla mnie ważne ...

    Owszem. Nie powinna. I ja bym jej za to wybral jaja (w sensie prawnym, a nie
    doslownie).

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"