PracaGrupypl.praca.dyskusjeObsługa e-mail i oferta › Re: Obsługa e-mail i oferta
  • Data: 2011-02-08 22:29:01
    Temat: Re: Obsługa e-mail i oferta
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bukles23" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:74ee8f92-ee35-43bc-a62d-
    sprzedaży internetowej oraz stanowi wartościowy przewodnik rozwoju
    osobistego i pozytywnego myślenia. Rozsyłam cos takiego biorąc od
    ludzi drobną opłate gdzie Ci ludzie ponosza jednorazową opłatę za
    kazdy egzemplarz i otrzymują prawa do tego produktu przy czym mogą
    zarabiac w taki sam sposób jak ja i puszczać dale to w świat ...
    ( chetni większej wiedzy proszeni o kontakt b...@w...pl )

    Myślimi że wpieprzyłeś się w piramidę finansową działającą pod przykrywką
    MLM i teraz próbujesz wciagnąć w to innych.
    Po pierwsze piramida finansowa jest w PL nielegalna. Po drugie niczego nie
    sprzedajesz - jak chcesz na tym zarobić. Śmierdzi to co najmniej oszustwem.
    Po trzecie internetowa forma tego badziewia po killku latach prób
    funkcjonowania umiera a ja osobiście pamiętam jeszcze klasyczną -
    korespondencyjną formą tego łańcuszka która funkcjonowała w prehistorii
    czyli w pierwszej połowie lat 80 tych ubiegłego wieku i co bradziej
    fascynujące - coś tam się zarabiało.
    Jeżeli chcesz wiedzieć więcej na temat gówna którym się zajmujesz krążył tu
    artykuł pod nazwą bodajże "Kup Pan cegłę" poszukasz w google'u to
    znajdziesz. Umyj ręce i daj sobie z tym spokój.