PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie zamieszczaś klauzulę o zgodzie na wykorzystanie danych?

  • 1. Data: 2003-07-31 20:53:12
    Temat: Gdzie zamieszczaś klauzulę o zgodzie na wykorzystanie danych?
    Od: "annusia" <a...@N...gazeta.pl>

    Gdzie najlepiej zamieścić klauzulę o zgodzie na wykorzystywanie moich danych
    osobowych ? Na liście motywacyjnym , Cv czy tez może dołączyć osobną kartkę ?

  • 2. Data: 2003-07-31 20:56:40
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "annusia" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie najlepiej zamieścić klauzulę o zgodzie na wykorzystywanie moich
    danych
    > osobowych ? Na liście motywacyjnym , Cv czy tez może dołączyć osobną
    kartkę ?

    Na koncu CV. I wlasnorecznie podpisac.

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 3. Data: 2003-08-01 05:07:04
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

    Ja zawsze to robię na końcu listu motywacyjnego.CV
    Ryszard

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-08-01 08:32:50
    Temat: Re: Gdzie zamieszczaś klauzulę o z
    Od: "Andrzej Sromotny" <h...@N...gazeta.pl>

    Aniu,

    ja zawsze umieszczałem w stopce, na każdej stronie CV i LM.
    i co najważniejsze skuteczne ;-)))

    AS