PracaGrupypl.praca.dyskusjeOVB - szukają naiwnych? - Długie › OVB - szukają naiwnych? - Długie
    From: "Ania" <N...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: OVB - szukają naiwnych? - Długie
    Date: Mon, 2 Jun 2003 22:13:31 +0200

    Witam,
    Poniżej moja rozmowa z "przedstawicielem" OVB Allfinanz - wyciągnijcie
    wnioski - może ktoś słyszał o tej firmie i próbach nabierania ludzi?

    JA: Witam - pisze w sprawie pracy - na czym miałaby polegać? Zanim udam się
    na zebranie rekrutacyjne - chciałabym wiedzieć jak się przygotować itp.
    JA: (21:31)
    Dostałam już od Pana maila
    EMO (21:31)
    dobrze kilka pytan z mojej strony
    EMO (21:31)
    wiek Pani
    EMO (21:31)
    wyksztalcenie
    EMO (21:31)
    doswiadczenie zawodowe jakies o ile jest
    EMO (21:31)
    co Pani aktualnie robi
    JA: (21:32)
    21 lat - studentka budownictwa
    JA: (21:32)
    Aktualnie szukam pracy na wakacje
    JA: (21:33)
    Doświadczenie zawodowe - niestety brak, ale kiedyś trzeba zacząć
    EMO (21:33)
    oczywiscie
    EMO (21:34)
    czy jest Pani osoba kreatywna tworcza energoczna
    EMO (21:34)
    chcaca sie rozwijac
    JA: (21:34)
    Oczywiście - sam fakt, że studiuję taki kierunek
    EMO (21:36)
    acha wiec chcialbym zaproponowac blizsza rozmowe poznanie Pani umiejetnosci
    i cech na spotkaniou rekrutacyjnym
    JA: (21:37)
    chętnie przyjdę na spotkanie-ale chciałabym wiedzieć na czym polegalaby
    praca
    EMO (21:37)
    mamy wiele stanowisk pracy
    JA: (21:37)
    na przykład..
    JA: (21:37)
    .
    EMO (21:37)
    aktualnie poszukujemy kadry kierownieczje i mlodych soosba chcacych sie
    rozwijac i pracowac w silnym zespole
    JA: (21:38)
    a czym zajmuje się Pańska firma?
    EMO (21:39)
    jestemy koncernem finansowym
    EMO (21:39)
    Niemieckim koncernem
    EMO (21:39)
    w Polsce dzialamy od 10 lat w Europie od 32
    JA: (21:39)
    a coś bardziej dokladnego-ja się lepiej orientuję w branży budowlanej
    EMO (21:40)
    niestety ale z budownictwem nic nie mamy wspolnego
    JA: (21:42)
    Konkretnie - oferta wydaje mi się bardzo tajemnicza, żeby nie powiedzieć
    podejrzana - pierwszy raz spotykam się z taką ofertą - czy pod tą pracą nie
    kryje się przypadkiem akwizytorstwo itp. ?
    EMO (21:42)
    niesatety ale z akwizycja nie mamy nic wspolnego
    EMO (21:42)
    jesli Pani szuka cos na temat akwizycji to nie do nas
    JA: (21:43)
    Branża finansowa to bardzo szerokie pojęcie - może oznaczać np. pośrednictwo
    w oferowaniu kart kredytowych itp.
    JA: (21:44)
    Może Pan sprecyzować na czym konkretnie polega praca, jaka jest nazwa firmy?
    EMO (21:44)
    nazwa firmy to OVB Allfinanz
    EMO (21:45)
    posrednictwo finansowe to jest wszystko typu lokata rachunek oszczednosciowy
    , kredyt i bardzo wiele innych rzeczy
    JA: (21:45)
    Czyli miałabym jednym słowem namawiać klientów do zakupu usłg OVB Allfinanz
    JA: (21:46)
    ?
    EMO (21:46)
    hehe niestety ale to u nas jest surowo zabronione !
    JA: (21:47)
    Jak nie mając wykształcenia związanego z finansami i ekonomią mogłabym pomóc
    takiej firmie?
    EMO (21:48)
    dobrze ze Pani o to pyta dlatego zapraszam o wiekszy zasob informacji na ten
    temat na spotkanie informacyjno rekrutacyjne
    EMO (21:48)
    prowdzimy szkolenia polaczane z praca
    JA: (21:49)
    Gdzie i kiedy odbędzie się takie spotkanie?
    EMO (21:49)
    zaraz zobacze jaki mam wolny teramin dla pani
    EMO (21:49)
    hmm sroda godzina 16:40
    JA: (21:50)
    Myślę, że mogłabym - Pan pracuje w tej firmie? Na czym polega Pana praca?
    EMO (21:51)
    powiem tak moglbym wymieniac tutaj cala noc jakich ludzi potrzebujemy ale
    nie od tego tutaj jestem
    JA: (21:52)
    Myślę, że jest Pan od poszukiwania pracowników, ale powiedzmy sobie
    szczerze, unikając konkretów nie zachęci Pan nikogo nawet do przyjścia na to
    spotkanie
    EMO (21:52)
    niestety myli sie Pani
    EMO (21:52)
    ja nie jestem od namawiania bo ludzi chetnych mamy sporo ale nie kazdego
    mozemy zatrudnic
    EMO (21:53)
    i nie jestem tylko od p[oszukiwania pracownikow bo my pracownikow nie
    szukamy to oni szukaja pracy
    JA: (21:54)
    No tak - więc jaka jest Pana rola w całym procesie zatrudniania pracowników?
    EMO (21:55)
    przepraszam czy Pani mi zadaje pytania jaka jest moja rola w firmie czy Pani
    mnie zatrudnia czy jak
    EMO (21:56)
    zapytam konkretnie czy jest Pani zaintereswoana spotkanie rekrutacyjnum czy
    nie
    JA: (21:57)
    Sprawdzam Pana wiarygodność - jestem zainteresowana, ale to, czy przyjdę na
    to spotkanie zależy od Pana wiarygodności - mam sporo przykrych doświadczeń
    z tzw. "pracodawcami"
    EMO (21:57)
    moge Pania zapewnic ze nie jestesmy ani agencja towarzyska ani akwizycja
    EMO (21:57)
    i rozmowa bedzie prowadzona z kobieta a nie z mezczyzna jakby to Pania
    uspokajalo
    JA: (21:59)
    Co konkretnie miałabym robić w tej firmie?
    EMO (22:00)
    niestety ale nie znam Pani kwalifikacji i cech charakteru i nie potrafie
    odpowiedziec na to pytanie w tej chwili
    EMO (22:00)
    jak juz mowielm posiasdamy wiele stanowisk pracy
    JA: (22:00)
    Boje sie, ze z moimi kwalifikacjami zaproponujecie mi co najwyzej prace
    sprzatczki, lub roznosiciela ulotek...
    EMO (22:01)
    ulotek tez nie roznosimy
    EMO (22:01)
    dlatego zapraszam na spotkanie
    JA: (22:03)
    Już dużo wiem, na temat tego co nie robicie - to mi przypomina zabawę w 10
    pytań - nie jest Pan w stanie określić ani jednego stanowiska na którym
    mogłabym pracować - niestety mój czas jest cenny i nie mogę sobie pozwolić
    na kolejne dośiwadczenie, więc jeśli nie zmieni Pan toku rozmowy
    najzwyczajniej w świecie podziękuję Panu - nie lubię ludzi niekonkretnych
    EMO (22:04)
    niestety ale nie potrafie mowic konkretnie nie widzac Pani i nie znajac Pani
    EMO (22:04)
    jak juz pwoiedzialem to Pani szuka pracy a nie my pani mamy kandydatow zbyt
    wiele zebym sie rozculal nad kazdym
    EMO (22:05)
    dziekuje zycze powodzenia w dalszym poszukiwaniu i milego wieczoru
    EMO (22:05)
    jesli zmieni sie cos jestes do jutra do dyspozycjui
    JA: (22:05)
    Typowo wymijająca odpowiedź - zatem dziękuję i życzę powodzenia - widzę, że
    jednak firma ta nie zatrudnia ludzi na wysokim poziomie - nie chciałabym
    pracować w takiej firmie - dowidzenia
    EMO (22:06)
    dowidzenia firma jest bardzo powaznym koncernem na rynku ale dziekuje
    rowzniez za rozmowe
    JA: (22:06)
    Znam pozycję koncernu i nie sądzę, żeby swoich pracowników szukał w ten
    sposób - bo pracowaliby tam tylko naiwniacy