PracaGrupypl.praca.dyskusjeDorywczo administrator › [OT] Re: Dorywczo administrator
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: [OT] Re: Dorywczo administrator
    Date: Tue, 8 Aug 2006 21:47:07 +0000 (UTC)

    "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl> wrote in
    news:ebar2v$vk$1@inews.gazeta.pl:

    > (nie mowie o lekturze komputer swiata). A wspomniana
    > firma, jakby byla sprytniejsza, to zadzwonilaby z problemem
    > do hotline MS zamiast placic specjaliscie.

    widac, ze nigdy nie dzwoniles do M$; nie ma zadnego wsparcia do
    produktow OEM - tzn. na poczatku rozmowy musisz sie przed nimi
    zidentyfikowac - zas na produkty boxowe wsparcie niby jest - ale
    na boxowe officy masz w pudelkowej cenie 2 interwencje wsparcia
    technicznego; na windowsy boxowe nie wiem ile jest - ale Ty
    mi powiedz kto kupuje windowsy boxowe; pomoc poza boxowy limit
    jest znacznie drozsza niz wynajecie kogos za 50PLN/h;

    poza tym jest jeszcze cos takiego jak CZAS; wytlumacz mi po co
    pan Heniek ma wisiec 2 godziny na telefonie z pomoca techniczna
    M$ i konfigurowac jakas nowa funkcjonalnosc, skoro wynajety
    ktos znajacy sie na danym produkcie wyklika to w 5 minut?

    poza tym jest jeszcze cos takiego jak INFORMACJA; w Twoim modelu
    wygladaloby to tak, ze duza czesc pracownikow mialaby pelny
    dostep do swoich windowsow - a to po pierwsze oznacza calkowity
    brak bezpieczenstwa, a po drugie niechybnie prowadzi to duzej
    liczby szpiegujacych paskow do Exploratora ("bo antywirus mi
    przeszkadzal a znam haslo na konto z uprawnieniami to wylaczylem");

    pzdrv;
    adas;