PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] GC i przeprowadzka

  • 1. Data: 2002-09-03 07:23:55
    Temat: [OT] GC i przeprowadzka
    Od: "new333333" <n...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    Mam pytanie o przeprowadzke do niemiec. Jak wyczytalem na stronie ambasady
    niemieckiej, swoje rzeczy z polski moge zabrac jako mienie przesiedlencze do
    niemiec, jedak nie mam tego za duzo: Hi-Fi, komputer i pare innych drobnych
    rzeczy, nie jest tego za duzo, tyle co wejdzie w samochod osobowy. Czy warto
    zawracac sobie glowe formalnosciami, czy tez mozna przewiesc to wszystko
    spokojnie przez granice? Jakie macie doswiadczenia w tym temacie?

    new333333

  • 2. Data: 2002-09-03 07:30:41
    Temat: Re: [OT] GC i przeprowadzka
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    Witam,

> [...]
    warto
    > zawracac sobie glowe formalnosciami, czy tez mozna przewiesc to wszystko

    nie warto zawracac glowy

    > Jakie macie doswiadczenia w tym temacie?

    Tez chcialem raz zglosic sluzbowy komputer jak przewozilem, bo wszedl
    przepis ze trzeba zglaszac towary powyzej jakiejs tam sumy.
    Poszedlem do celnika a ten zaspany stwierdzil zebym nie zawracal sobie i
    jemu tym glowy :)

    Pozdro,
    Slawek

  • 3. Data: 2002-09-03 18:15:35
    Od: j...@i...pl (Grzegorz Jasiniak)

    On Tue, 3 Sep 2002 09:23:55 +0200, "new333333"
    <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >zawracac sobie glowe formalnosciami, czy tez mozna przewiesc to wszystko
    >spokojnie przez granice? Jakie macie doswiadczenia w tym temacie?

    Tak, takie, ze jak z gratami jedzie ich wlasciciel i ma wize
    pracownicza w paszporcie, to nie potrzeba zadnych formalnosci.

    G.J.

  • 4. Data: 2002-09-03 20:31:06
    Od: kingram <k...@g...net>

    new333333 wrote:

    <ciach>
    > czy tez mozna przewiesc to wszystko
    > spokojnie przez granice? Jakie macie doswiadczenia w tym temacie?
    >
    > new333333

    Wal smialo, nic ci nie zrobia na granicy...
    Jesli bedziesz wiozl _zbyt_ duzo, tzn. wypakujesz po dach osobowke +
    wymontujesz fotele (wszystkie oprocz kierowcy) coby sie jeszcze kanapa
    zmiescila co to po dziadku - zabierz _duzego pluszowego misia_...
    Na pewno jakis nadgorliwiec wezmie cie na strone i zacznie cos pie....
    A ty mu wtedy ze lzami w oczach pokazujesz misia, ze przeciez dla
    coreczki wieziesz...

    Facet - efekt murowany - goscia zacina a ty jedziesz bez problemow dalej
    (z autopsji... ;o)))

    --
    Bsrgds

    Krzysiek Ingram, Ottobrunn

    Find some time to visit my hobby page:
    http://www.it-security-solutions.com

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them, be GPL !"