PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFE - warto zmienic ?

  • 1. Data: 2003-05-27 10:46:47
    Temat: OFE - warto zmienic ?
    Od: "Yaro" <j...@N...gazeta.pl>

    Jestem w CU od 4 lat. Mysle, zeby zmienic na lepszy fundusz np. NN albo PZU

    Warto sie przepisac? Czy po przepisaniu beda mi napierdac 2 lata znowu z
    najwyzsza prowizja?

    Prosze o rady.

    Pozdrowka
    Yaro

  • 2. Data: 2003-05-27 12:04:16
    Temat: Re: OFE - warto zmienic ?
    Od: b...@a...pl

> [...]
    >
    > Warto sie przepisac? Czy po przepisaniu beda mi napierdac 2 lata znowu z

    prowizje pobierane przez fundusz. Jestem w NN i przez to ze na poczatku mieli
    niskie prowizje teraz podwyzszaja i moge miec nizsza emertyture niz ci z CU.
    www.wp.pl/ubezpieczenia
    Poza tym bank ING w którym przechowywane sa aktywa NN ma spore kłopoty
    (pl.biznes.banki)
    A PZU jaki jest kazdy widzi!
    Zostan gdzie jestes i sprawdz tylko czy masz składki przekazywane regularnie na
    konto!!!

    Baba Jaga

  • 3. Data: 2003-05-27 12:57:51
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl>

    "Yaro" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Jestem w CU od 4 lat. Mysle, zeby zmienic na lepszy fundusz np. NN albo
    PZU

    > Warto sie przepisac? Czy po przepisaniu beda mi napierdac 2 lata znowu z
    > najwyzsza prowizja?

    Tak, będą Ci znowu liczyć po najwyższej prowizji. CU nie ma takich złych
    wyników, a różnice w czołówce są na tyle minimalne że nic na takim
    transferze nie zyskasz. Podejrzewam że "kadzi ci" jakiś agent. Zauważ że on
    za pozyskanie takiego transferu ma prowizję - i to całkiem niemałą
    (200-300zł, róznie w różnych funduszach).
    Jeżeli CU przez rok -dwa będzie sięutrzymywało poniżej średniej - jest sens
    sięprzepisać. Inaczej - siedź tam gdzie siedzisz i poślij do stu diabłów
    "doradzających" agentów