PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ujawnienie pracodawcy w aplikacji

  • 1. Data: 2003-05-27 09:00:06
    Temat: Ujawnienie pracodawcy w aplikacji
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    Czy pisząć aplikację powinno się ujawniać obecnego pracodawcę?
    Jak HR odnoszą się do nieujawnienia, jedynie ogólnego określenia?

    Moja aplikacja nie dotyczy konkretnego ogłoszenia o pracę.

  • 2. Data: 2003-05-27 09:42:22
    Temat: Re: Ujawnienie pracodawcy w aplikacji
    Od: Piotr Czerewko <p...@k...chip.pl>

    Użytkownik alek napisał:
    > Czy pisząć aplikację powinno się ujawniać obecnego pracodawcę?
    > Jak HR odnoszą się do nieujawnienia, jedynie ogólnego określenia?
    >
    > Moja aplikacja nie dotyczy konkretnego ogłoszenia o pracę.

    a w czym Ci przeszkadza to ujawnienie?
    przekazywane dokumenty mają chcarakter poufne i mogą być używane tylko
    do przetwarzania danych związanch z rekrutacją.

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 3. Data: 2003-05-27 10:38:54
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Czerewko" <p...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przekazywane dokumenty mają chcarakter poufne i mogą być używane tylko
    > do przetwarzania danych związanch z rekrutacją.

    To jest aplikacja którą wysyłam z własnej inicjatywy. Fakt, pewnie tej
    tajemnicy też muszą dochowywać. Ale ludzie są ludźmi i w niezbyt duzych
    miejscowościach może to stanowić problem.

    Chyba domyślasz się że mój pracodawca bardzo nerwowo by zareagował
    dowiadująć się o moich staraniach

  • 4. Data: 2003-05-27 11:57:07
    Od: "Kinos" <z...@p...onet.pl>

    gwarantuje ze nie potraktuja Cie powaznie jesli ukryjesz takie dane w
    aplikacji, jest to ryzyko, owszem, zdarza sie ze nawet w niejawnych
    ogloszeniach pracodawca testuje pracownikow czy sa lojalni. to troche
    niesprawiedliwe ze pracodawca moze dawac niejawne ogloszenia a pracownik nie
    bardzo moze nie pisac swego nazwiska albo firmy.
    jednak to juz jest ryzyko, chcac zmienic prace musisz je podjac,
    pzw
    Kuflon

  • 5. Data: 2003-05-27 12:40:16
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kinos" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardzo moze nie pisac swego nazwiska albo firmy.
    > jednak to juz jest ryzyko, chcac zmienic prace musisz je podjac,

    Skąd to wiesz jeśli można wiedzieć?
    Tzn że nie potraktują mnie poważnie?

  • 6. Data: 2003-05-27 13:55:05
    Od: Piotr Czerewko <p...@k...chip.pl>

    > Skąd to wiesz jeśli można wiedzieć?
    > Tzn że nie potraktują mnie poważnie?

    a jak to sobie wyobrazasz?
    podajesz cv, a w cv masz podac prawde...

    pozdr,
    Piotrek

  • 7. Data: 2003-05-27 14:18:30
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    > a jak to sobie wyobrazasz?
    > podajesz cv, a w cv masz podac prawde...
    >
    > pozdr,
    > Piotrek

    Przecież podaję prawdę. Nie ujawniam nazwy firmy.
    Firmy w ogłoszeniach też często nie ujawniają swojej nazwy (nawet te
    "normalne").
    Więc nie rozumiem co byłoby nie tak w moim przypadku.

    Wysyłam do działu kadr moją aplikację. Niewiem kto ją dostanie niewiem co z
    nią zrobi.

  • 8. Data: 2003-05-27 14:21:18
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    Aplikację wysyłam na ślepo.
    Nie było żadnych ogłoszeń.

  • 9. Data: 2003-05-28 06:57:45
    Od: "Piotr Ch." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "alek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Aplikację wysyłam na ślepo.
    > Nie było żadnych ogłoszeń.

    ja bym nie podawal.
    wielu szefow firm, nawet konkurencyjnych, znaja sie b. dobrze.
    jak taki rekrutujacy zobaczy, ze pracujesz w firmie kolegi to mozesz
    wyleciec ze swojej roboty za nielojalnosc, a nie dostac nowej.
    (kolezanka w poprzedniej pracy miala taka przykra sytuacje)

    w powaznej firmie brak nazwy obecnego 'zakladu pracy' nie stanowi problemu.
    opisz dokladnie branze i swoje obowiazki i bedzie ok.

    pozdrowienia
    Piotrek

  • 10. Data: 2003-05-28 09:51:42
    Od: "Kinos" <z...@p...onet.pl>

    okey, skad to wiem:
    po pierwsze tak mi podpowiada logika ;)
    po drugie, moze dla Ciebie bardziej wazne, pracowalem w firmie doradztwa
    personalnego, miedzy innymi zajmowalem sie tam selekcja aplikacji, ktore
    pozniej przesylalo sie do klienta, albo konsultanci sami przeprowadzali
    proces rekrutacji.
    robilo sie trzy kupki:
    pierwsza, tych ktorzy spelniaja wymagania calkowicie,
    druga czesciowo, trzecia - nie spelniaja
    Twoja by trafila do trzeciej, podobna opinie mieli konsultanci ktorzy juz na
    tym zeby zjedli.
    jesli sam mialbys wybrac z kim sie spotkac, masz kilkadziesiat
    spelniajacych, na pewno bys wyrzucil ta utajniona, proste, szkoda czasu.
    a tak ogolnie to jest to takie pretensjonalne, dziwne i jakby ze
    zmierzchlych czasow tak robic, nie podpowiada Wam tego zdrowy rozsadek? w
    tajnych sluzbach jakby ktos pracowal to wyglada...
    Kuflon