eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeO wypadkach autobusów - nagana dla kierowcy › O wypadkach autobusów - nagana dla kierowcy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: O wypadkach autobusów - nagana dla kierowcy
    Date: Sat, 18 Aug 2007 01:34:25 +0200
    Organization: Rot13 corporation
    Lines: 44
    Message-ID: <o...@4...com>
    Reply-To: x...@c...sz
    NNTP-Posting-Host: 87-205-38-166.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1187393773 25714 87.205.38.166 (17 Aug 2007 23:36:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Aug 2007 23:36:13 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Forte Agent 3.2/32.830
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:211555
    [ ukryj nagłówki ]

    Autentyk - sprawa pilna.

    Jest sobie kierowca autobusu. A w zasadzie 2 - zmieniają się bo to
    kurs nocny, dosyć długi. Jak jest na drogach we wakacje - chyba
    wszyscy wiedzą. Remont na remoncie, do tego była mglista noc.

    Skutek - autobus w pewnym momencie był spóźniony o godzinę (ale do
    celu dojechał z grubsza rzecz biorąc o czasie - w sumie nie wiem, czy
    jadąc zgodnie z przepisami, ale przynajmniej dostosowując prędkość do
    warunków). Niby nic niezwykłego w takiej sytuacji i ta firma
    przewozowa dotąd to rozumiała.

    Tym razem jednak traf chciał, że autobusem jechało kilka osób które w
    momencie godzinnego spóźnienia miały przesiąść się do samolotu. Nie
    zdążyły na ten samolot i złożyły zażalenie i domagają się
    odszkodowania.

    Pracodawca niewiele myśląc udzielił obydwu kierowcom nagany - bez
    większego uzasadnienia. W piśmie stoi tylko "Udzielam nagany panu.....
    w związku z zawinionym opóźnieniem kursu xxxx. Jednocześnie informuję,
    że po rozpatrzeniu skargi pasażerów zostanie Pan proporcjonalnie
    obciążony kosztami." (cytuję z pamięci, więc może być niedokładnie -
    ale sens taki, że bez dokładnego uzasadnienia i obciążenie kosztami
    odszkodowania dla pasażerów.).

    Pracownik złożył sprzeciw. Pracodawca odrzucił sprzeciw - ale nie
    skonsultował ze związkami zawodowymi do których należy kierowca (a
    tego wymaga prawo).

    W najbliższą środę upływa termin wniesienia sprawy do sądu pracy (dwa
    tygodnie od odrzucenia). Kierowcy chcą iść do sądu.

    Wszelkie rady i pomoc mile widziana.
    Wzorzec pozwu też by się przydał.

    I jak się potem dziwić, że autokary się rozplaszczają?

    Jak ktoś chce rzeczywiste dane do mediów, to zapraszam na priva (chyba
    będę miał dostęp do dokumentów).
    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded
    If you cannot make sth good, make it looking good. - Bill Gates

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1