PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowa praca-co sadziecie(dlugie)??? › Re: Nowa praca-co sadziecie(dlugie)???
  • Data: 2002-03-20 16:44:07
    Temat: Re: Nowa praca-co sadziecie(dlugie)???
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAREK S." napisal:

    > Czy rezygnowac z w miare stalej,cieplej posady z
    > samochodem na rzecz nowszego zajecia , ktore nie
    > wiadomo jak sie rozwinie i bez samochodu, ale z
    > mozliwoscia w perspektywie o wiele wiekszych
    > pieniedzy i mozliwosci awansu???

    Lepszy wrobel w garsci niz skowronek na dachu - znasz to powiedzenie? Ja
    bym stalej i pewnej pracy nawet za stale 500 zloty nie zamienil na
    niepewna i prowizyjna chocbym mogl nawet wydolic tych 5 000. To jak z
    hazardem. Mozna miec szczescie raz, dwa, nawet piec razy. Ale czy stale
    bedzie szlo dobrze? No chyba, ze masz w sobie zylke hazardzisty...

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \