PracaGrupypl.praca.dyskusje › BHP - wypadek w drodze z pracy do domu

  • 1. Data: 2004-04-22 15:48:41
    Temat: BHP - wypadek w drodze z pracy do domu
    Od: "dorper" <d...@t...pl>

    Mam pytanie. Czy jeszcze funkcjonuje wspomniany w tytule problem. Jakie
    czynności powinny być wykonane jeśli ulegnę takiemu wypadkowi (złamana
    ręka). Czy otrzymam odszkodowanie z ZUS i na podstawie jakich dokumentów i
    przepisów?
    Słyszałam, że od listopada 2003 już nie funkcjonuje przepis dot. wypadkom w
    drodze z /do pracy w świetle obowiązków BHP w zakładzie pracy wobec
    pracowników?

    Ewa

  • 2. Data: 2004-04-23 22:46:25
    Temat: Re: BHP - wypadek w drodze z pracy do domu
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "dorper" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Słyszałam, że od listopada 2003 już nie funkcjonuje przepis dot. wypadkom
    > drodze z /do pracy w świetle obowiązków BHP w zakładzie pracy wobec

    Heh szkolenie z BHP mialem jakies 2 tygodnie temu, a juz
    prawie nic nie pamietam (mocno przysypialem). Pamietam
    tylko, ze odszkodowanie takie ciagle przysluguje, ale jest
    to naprawde marna kwota w porownaniu do wypadku na
    terenie zakladu pracy i w dodatku wyplacana nie jednorazowo,
    a w ilus tam czesciach...

    Bucz

  • 3. Data: 2004-04-24 07:08:51
    Od: "jerzboro" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to naprawde marna kwota w porownaniu do wypadku na
    > terenie zakladu pracy i w dodatku wyplacana nie jednorazowo,

    Musiałeś mocno spać albo szkolący był nie na czasie.
    Za wypadek w drodze do pracy lub z pracy jednorazowe odszkodowanie nie
    przysługuje.

    Jurek

  • 4. Data: 2004-04-25 13:18:42
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "jerzboro" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Musiałeś mocno spać albo szkolący był nie na czasie.
    > Za wypadek w drodze do pracy lub z pracy jednorazowe odszkodowanie nie
    > przysługuje.

    A Ty chyba tez przysypiales czytajac to co napisalem albo masz
    problemy ze zrozumieniem tekstu, bo wyraznie napisalem, ze
    nie dostaje sie nic jednorazowo.

    Bucz

  • 5. Data: 2004-04-26 12:59:34
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl>

> [...]
    > >

    > A Ty chyba tez przysypiales czytajac to co napisalem albo masz
    > problemy ze zrozumieniem tekstu, bo wyraznie napisalem, ze

    Nie tylko jednorazowo ale także wielorazowo. Po prostu odszkodowanie się nie
    należy !!!