PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks Wrocław › Re: Nokia Siemens Networks Wrocław
  • Data: 2011-07-28 20:38:11
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks Wrocław
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 22:57:59 +0200, Wojciech Michalik napisał(a):
> [...]
    [...]
    > A ja zawsze myślałem, że pracownicy mają na umowach o prace zakaz
    > dyskusji kwestii wynagrodzenia w firmie z kimkolwiek. Podejrzewam, że
    > wypowiedzi tutaj są pisane przez dział HR firmy.

    YYy... że co?
    Wszystkie? Taka grupa dyskusyjna HR-2-HR? :-D

    A co do podawania kwoty wynagrodzenia... hm, nie kojarzę
    takiego punktu umowy z żadnej mojej (bieżącej ani przeszłej)
    pracy. Może bardziej regulamin.

    A jeśli by nawet, to umowa o pracę obowiązuje tych,
    którzy ją podpisali, prawda? :-)

    Pozdrawiam,
    Waldek