PracaGrupypl.praca.dyskusje › No wiec co zrobic??

  • 61. Data: 2003-02-01 15:55:08
    Temat: Re: No wiec co zrobic??
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > zajrzyj do porzednich postów, które pisałam - dla mnie wyjsciem z podobnej
    > sytuacji był staż - naprawdę ciężko pracowałam przez miesiąc, później ta
    > sama firma mnie zatrudniła. Wiem, ze wiele osób krytykuje takie darmowe
    > staze, ale czasem to jedyny sposób na zdobycie doświadczenia. Nie czułam się
    > wykorzystywana, robiłam to, co chciałam i na tyle dobrze, że później zaczęli
    > mi za to płacić.

    Duzo?

    > W tej firmie pracowało zresztą kilku studentów
    > informatyki - pracowali dużo, za darmo lub za bardzo male pieniądze, ale
    > wiele się nauczyli.

    I to jest wlasnie chora konkurencja...

    GreG

  • 62. Data: 2003-02-01 20:43:59
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    GreG wrote:

    > Ktos, kto poszedl pracowac za friko za praktyke rozpoczal lawine przez ktora
    > ludzie pracuja za psi pieniadz. Bo po co mam przyjac kogos na etat i nie daj
    > Bog mu za to placic cale 500zl, skoro przyjme kolejnego leszcza za darmoche.
    > Owszem, da mu to jakis punkt w CV, ale przez takie dzialania obnizaja sie
    > wynagrodzenia.
    > Szanujcie siebie, swoja prace i cence swoje mozliwosci.

    Pociesz sie, ze leszczy bedzie coraz mniej (niz demograficzny) i juz nie
    bedzie kogo zatrudniac w roli stazysty.

    Flyer

  • 63. Data: 2003-02-01 22:15:08
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

    Zrób sobie stronę w Internecie - np. o sieciach i administrowaniu. Nawet na
    małej, dwukomputerowej sieci można przećwiczyć wiele spraw - więc będziesz
    miał podstawę żeby cokolwiek tam napisać (i żeby to nie było tylko
    przeklepanie tekstów z Internetu).
    Przynajmniej na jakiś czas oderwiesz się od myślenia jak jest źle.. I może
    będziesz miał ten swój mały sukcesik (jak Ci strona wyjdzie). I będziesz
    miał cokolwiek do portfolio.
    Przy okazji dowiesz sie czegoś o sieciach i o robieniu stron.
    A może ktoś się nią zainteresuje i zaproponuje Ci robotę?

  • 64. Data: 2003-02-03 09:20:06
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Wiem, ze wiele osób krytykuje takie darmowe

    > Duzo?
    ile to jest dużo?:))) powiedzmy, ze wystarczajaco

    > I to jest wlasnie chora konkurencja...
    jeśli dla Ciebie konkurencją jest student...

    TriBeCa

  • 65. Data: 2003-02-03 10:12:22
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "GreG" <g...@w...pl> writes:

    > I to jest wlasnie chora konkurencja...

    jaka znowu chora? nie przesadzajmy.

    problem w tym, ze pracodawca tak naprawde nie potrzebuje ludzi z
    doswiadczeniem i wysokimi kwalifikacjami. skoro firma jest w stanie
    pociagnac na robocie niewykwalifikowanych stazystow i nie bankrutuje,
    to znaczy ze to sie oplaca.

    inna sprawa, ze wolnego rynku to tutaj niet, bo wiekszosc firm nie
    konkuruje uczciwie a po prostu zalatwia zlecenia za lapowki i uklady -
    a tutaj jak wiadomo nie liczy sie jakosc. byle wiec bylo
    zrobione. byle jak, ale bylo.

    im taniej, tym lepiej.

    --
    Nina Mazur Miller