PracaGrupypl.praca.dyskusjeNip3 - odmowa zgloszenia › Re: Nip3 - odmowa zgloszenia
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nip3 - odmowa zgloszenia
    Date: Tue, 12 Sep 2006 13:09:30 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 14:32:54 +0200, adni <a...@v...pl>
    w <ee696m$6if$1@news.onet.pl> napisał:

    > Witam
    > Od października zaczynam studia w mieście troszke oddalonym od mojego
    > miejsca zamieszkania oraz od mojego urzędu skarbowego, jednak w czasie
    > studiów prawdopodobnie bede też miała możliwośc pracy. Jak poszłam do U.S.
    > to pani w okienku stwierdziła że nie wyrabiają na zapas i musze mieć jakąś
    > pieczonke zakładu pracy, a ja najprawdopodobniej zaczne pierwszą prace od
    > października na umowe zlecenia na kilka dni. Czy mogą odmówić?

    Biurwa łże jak pies.
    Miałem tak samo - dwa razy wlokłem się do US w Nysie, gdize biurwa
    ściemniała mnie, że dostanę NIP od pracodawcy. Byłoby to dośc dziwne
    zważywszy, że często trzeba NIP pracodawcy podać.

    Poszedłem do US we Wrocławiu, pani pokazała mi placem na stosik
    formularzy, wziąłem, wypełniłem, dostałem NIP.

    > Adni

    ja czyli jakub
    Revoke.