PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuregulowane naleznosci przez pracodawce › Nieuregulowane naleznosci przez pracodawce
    From: "Grzesiek" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nieuregulowane naleznosci przez pracodawce
    Date: Tue, 22 Mar 2005 20:09:50 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@80.51.180.62

    Odebrałem wkońcu od byłego pracodawcy informację
    o dochodach i pobranych zaliczkach za 2004r. (za I i II'2004)
    i okazało się, że nie odprowadził za II'2004 zaliczki
    do US oraz składeki do ZUS

    Twierdzi, że to przez niedopatrzenie (zmiana księgowej.. ble ble)
    i sprawę chce załatwić zmieniając brzmienie świadectwa pracy
    które otrzymałem, a mianowicie: że w II'2004 przebywałem
    na urlopie bezpłatnym (co oczywiście jest nieprawdą)
    W efekcie on uniknąłby kary...

    - oczywiście nie godzę się na to (każdy udokumentowany
    miesiąc pracy jest ważny)

    I teraz
    - jak to rozwiązać w wariancie optymistycznym (czy on jest
    wstanie uzupełnić formalności?) Domyślam, że będzie
    zmuszony zapłacić jakąś ustawowa karę (jakiego rzędu to kwota?)
    - mam potwierdzenie otrzmanej pensji za II'2004

    Jak to rozwiązać?