PracaGrupypl.praca.dyskusje › Winobranie

  • 1. Data: 2004-08-14 11:33:13
    Temat: Winobranie
    Od: "Pies czyli kot" <j...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktos sie wybiera na winobranie do Francji?
    Moze ktoś sie podzieli uwagami?

    Pozdr

  • 2. Data: 2004-08-14 12:32:05
    Temat: Re: Winobranie
    Od: "Riller" <p...@t...pl>

    > Czy ktos sie wybiera na winobranie do Francji?
    > Moze ktoś sie podzieli uwagami?

    moj kolega byl we wloszech

  • 3. Data: 2004-08-14 13:12:28
    Od: "Nowy moderator" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Riller" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > moj kolega byl we wloszech

    i?

  • 4. Data: 2004-08-14 13:20:27
    Od: "Riller" <p...@t...pl>

    > i?

    I musial zbierac winogrono od rana do wieczora ale kasy troche przywiozl

  • 5. Data: 2004-08-14 15:29:11
    Od: "Pies czyli kot" <j...@g...pl>

    > I musial zbierac winogrono od rana do wieczora ale kasy troche przywiozl

    No.... taki byl pewnie jego i francuza zamiar.

    Jakies kwoty? Jakies porady?

  • 6. Data: 2004-08-14 15:58:02
    Od: "Riller" <p...@t...pl>

    > No.... taki byl pewnie jego i francuza zamiar.
    >
    > Jakies kwoty? Jakies porady?

    Nie jestem w stanie nic wiecej napisac poza tym ze w tym roku tez jest we
    Wloszech na tym samym wiec chyba musi byc to jakas okazja.

  • 7. Data: 2004-08-15 08:24:08
    Od: "Pies czyli kot" <j...@g...pl>

    > Nie jestem w stanie nic wiecej napisac poza tym ze w tym roku tez jest we
    > Wloszech na tym samym wiec chyba musi byc to jakas okazja.

    Dzieki za info