PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiepelnosprawny szuka pracy przy komputerze/internecie w domu! › Niepelnosprawny szuka pracy przy komputerze/internecie w domu!
    From: "TelKomNet" <t...@c...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Niepelnosprawny szuka pracy przy komputerze/internecie w domu!
    Date: Mon, 16 Sep 2002 14:31:52 +0200

    Zyciorys: Nazywam się Jacek Jasielski, mieszkam w Chełmie woj.lubelskie.
    Urodziłem się 12 kwietnia 1979 roku w Braniewie. Ukończyłem szkołę średnią z
    wynikiem maturalnym z języka polskiego na ocene bardzo dobrą (5) oraz język
    angielski na ocene dobrą (4). Po zakończeniu szkoły średniej przez okres
    jednego roku uczyłem się dodatkowo języka angielskiego w szkole języków
    obcych w Empiku, który ukończyłem z wynikiem dobrym (4). Posiadam komputer
    już od 4 lat, a stałe łącze internetowe (SDI) od przeszło 2 lat, nie
    wspominając początków około roku na modemie poprzez numer dostępowy TP S.A.

    Bardzo chciałbym podjąć pracę ,gdyż niestety moja sytuacja finansowa jest
    bardzo ciężka. Od urodzenia jestem osobą niepełnosprawną (rdzeniowy zanik
    mięśni - 1 grupa inwalidzka) i moge wyłącznie pracować w formie w domu przy
    komputerze, praktycznie cały czas poświęcam internetowi i taka praca jest
    moim marzeniem. Nadmieniam,iż mam brata w tej samej sytuacji zdrowotnej w
    wieku 17 lat. Jestem w pełni przekonany ,że pomożecie Państwo,gdyz pieniadze
    sa nam potrzebne na zakup wózka elektrycznego... Szczegóły
    http://pomoc.isp.net.pl
    Dziekujemy za pomoc!!!!
    t...@i...net.pl