PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nienormowany czas pracy dla kogo w firmie

  • 1. Data: 2003-02-20 17:14:56
    Temat: Nienormowany czas pracy dla kogo w firmie
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    Za to, że temat był napewno kiedyś wałkowany, przepraszam z dołu.
    Ja niestety dopiero teraz "dojzałem" do tego problemu.
    Moje pytanie brzmi: Gdzie szukać przepisów dotyczących nienormowanego
    czasu pracy?.Oczywiście najlepiej w necie

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 2. Data: 2003-02-20 22:24:11
    Temat: Re: Nienormowany czas pracy dla kogo w firmie
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Zdzisław wrote:
> [...]
    > Moje pytanie brzmi: Gdzie szukać przepisów dotyczących nienormowanego
    > czasu pracy?.Oczywiście najlepiej w necie

    Hej Zdzichu :)

    K.P. - znaczy sie kodeks pracy - www.rzeczpospolita.pl
    Przydalby sie kurs korzystania z wyszukiwarek na poczatek ? :)
    http://www.google.pl jest bardzo dobre - wiec szukaj takze o prawie
    pracy w serwisach wydawniczych.

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 3. Data: 2003-02-21 05:31:15
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Thu, 20 Feb 2003 23:24:11 +0100, Mackosa
    <mackosa@wp._NOSPAM_.pl> napisał:

    >K.P. - znaczy sie kodeks pracy - www.rzeczpospolita.pl
    >Przydalby sie kurs korzystania z wyszukiwarek na poczatek ? :)
> [...]
    Każdą naukę przyjmuję z pokorą, ale Kodeks pracy przeglądnąłem pod tym
    kątem, a i google używam dość często.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 4. Data: 2003-02-21 06:21:10
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Zdzisław wrote:

    [ciach]

    > Każdą naukę przyjmuję z pokorą, ale Kodeks pracy przeglądnąłem pod tym
    > kątem, a i google używam dość często.

    Wiec pisze sie w poscie, ze przegladales kodeks pracy, ale nic takiego
    nie znalazles. To bardzo pomoga w skroceniu odpowiedzi.

    Czy moglbys sprecyzowac problem ? Na jakim stanowisku pracy, i jak bys
    mogl nazwac cala sytuacje (inaczej niz nienormowany czas pracy, ktorej
    to definicji po prostu w K.P. nie ma) ?

    Kwestia czy chodzi o normalne stanowisko pracy czy zajmowane kieronicze ?

  • 5. Data: 2003-02-21 18:10:22
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Fri, 21 Feb 2003 07:21:10 +0100, Mackosa
> [...]
    >to definicji po prostu w K.P. nie ma) ?
    >
    >Kwestia czy chodzi o normalne stanowisko pracy czy zajmowane kieronicze ?

    Dokładnie, jakie są zasady ustalania, które ze staniwisk w firmie mogą
    zostać uznane za kierwonicze, a przez to mające nienormowany czas
    pracy.
    Dokłdanie o podstawę prawną.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 6. Data: 2003-02-21 22:42:25
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Zdzisław wrote:

    > Dokładnie, jakie są zasady ustalania, które ze staniwisk w firmie mogą
    > zostać uznane za kierwonicze, a przez to mające nienormowany czas
    > pracy.
    > Dokłdanie o podstawę prawną.

    Art. 135. § 1. Pracownicy zarządzający, w imieniu pracodawcy, zakładem
    pracy, główni księgowi i kierownicy wyodrębnionych komórek
    organizacyjnych zakładu pracy, a także zastępcy tych osób, wykonują, w
    razie konieczności, pracę poza normalnymi godzinami pracy bez prawa do
    oddzielnego wynagrodzenia z tytułu pracy w godzinach nadliczbowych.

    Jak to ktore stanowiska moge zostac uznane za kierownicze ?
    Przeciez na umowie o prace masz to napisane. A jesli nie masz to jakie
    stanowisko pracy tam widnieje ?

    Cos za lakonicznie piszesz o sprawie. Jak sie boisz to chodz na priv.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>