PracaGrupypl.praca.dyskusje › Napisze aplikacje bazodanowa.

  • 1. Data: 2003-02-20 17:11:57
    Temat: Napisze aplikacje bazodanowa.
    Od: "maras" <m...@o...pl>

    Napisze aplikacje bazodanowa.
    Szczegoly na priva.
    Maras.

  • 2. Data: 2003-02-21 08:24:44
    Temat: Odp: Napisze aplikacje bazodanowa.
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik maras <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3327b$ofu$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > Napisze aplikacje bazodanowa.
    > Szczegoly na priva.
    > Maras.

    Pójdę pooglądać telwizję - sczegóły na priwa
    Rafał

  • 3. Data: 2003-02-21 08:32:59
    Temat: Re: Napisze aplikacje bazodanowa.
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał w wiadomości

    > Pójdę pooglądać telwizję - sczegóły na priwa
    > Rafał

    e tam, ja chyba zaraz wylaczam kompa, jakby co to walnie na maila,
    to odbiore jak wlacze wieczorem.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-02-21 10:45:32
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Napisze aplikacje bazodanowa.

    Mowisz o pliku Accessa ? ;) To nie jest aplikacja bazodanowa.

  • 5. Data: 2003-02-21 13:20:41
    Od: "sk" <s...@j...serwer.pl>

    > Mowisz o pliku Accessa ? ;) To nie jest aplikacja bazodanowa.

    A gdzie niejaki maras pisal o "pliku Accessa", ja nie zauwazylem.
    Poza tym Twoja edukacja informatyczna jest widocznie niewystarczajaca do
    gloszenia takich bredni na tematy, czym są aplikacje bazodanowe.

    Sorry...

  • 6. Data: 2003-02-21 13:49:38
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Poza tym Twoja edukacja informatyczna jest widocznie niewystarczajaca do
    > gloszenia takich bredni na tematy, czym są aplikacje bazodanowe.

    Bardzo smieszne. A ja jestem programista i w Oraclu robie ;)))))))))

  • 7. Data: 2003-02-21 14:03:23
    Od: "sk" <s...@j...serwer.pl>

    > Bardzo smieszne. A ja jestem programista i w Oraclu robie ;)))))))))

    Co jest smieszne ?
    Twoje zadufanie jest zenujace. To dobrze, ze w oraclu robisz. Ja rowniez
    jestem programista w Oracle Polska (blisko zrodla), wiec PL/SQL nie jest nam
    obcy.
    A teraz badz rzeczowy i wytlumacz nam wszystkim, dlaczego system wykonany w
    MS Access NIE jest aplikacja bazodanowa. Tylko bez tej falszywej skromnosci,
    prosze.

  • 8. Data: 2003-02-21 14:28:52
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "sk" <s...@j...serwer.pl> wrote in message

> [...]
    > A teraz badz rzeczowy i wytlumacz nam wszystkim, dlaczego system wykonany
    > MS Access NIE jest aplikacja bazodanowa. Tylko bez tej falszywej

    Tylko nie tutaj prosze - spadowa na pl.comp.bazy-danych
    /p

  • 9. Data: 2003-02-21 14:50:44
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    maras <m...@o...pl> napisał(a):

    > Napisze aplikacje bazodanowa.
    > Szczegoly na priva.
    > Maras.

    Powinien się jeszcze zgłosić ktoś, kto dopisze do tego user-interface i może
    coś się z tego urodzi. A jak to będzie programista i programistka - może taki
    związek zaowocuje czymś jeszcze.

  • 10. Data: 2003-02-21 15:37:57
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Twoje zadufanie jest zenujace. To dobrze, ze w oraclu robisz. Ja rowniez
    > jestem programista w Oracle Polska (blisko zrodla), wiec PL/SQL nie jest nam

    Masz zal do swiata za to kim jestes ?