PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG-UoP a zbieżność obowiązków - pytanko?

  • 1. Data: 2003-02-20 16:41:52
    Temat: DG-UoP a zbieżność obowiązków - pytanko?
    Od: "jarek" <j...@w...pl>

    Czy Szanownym Grupowiczom wiadomo coś o formalnym sposobie określenia,
    czy dwie czynności : jedna wykonywana w ramach umowy o pracę a druga za
    którą fakturuje się swego pracodawce rodzą podejrzenia o próbę zmniejszenia
    zobowiązań podatkowo-ubezpieczeniowych ,a które nie powinny wzbudzić
    zastrzeżeń
    organów kontrolnych?

    Czy w Waszej opinii konfiguracja taka :
    wdrożenia i wsparcie telefoniczne klientów w ramach UoP
    zaś wytwarzanie oprogramowania jako przedmiot DG mogą być
    uznane za wystarczająco "rozbieżne"?

    Jarek

  • 2. Data: 2003-02-21 08:42:21
    Temat: Re: DG-UoP a zbieżność obowiązków - pytanko?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Feb 2003, jarek wrote:
    [...]
    >+ Czy w Waszej opinii konfiguracja taka :
    >+ wdrożenia i wsparcie telefoniczne klientów w ramach UoP
    >+ zaś wytwarzanie oprogramowania jako przedmiot DG mogą być
    >+ uznane za wystarczająco "rozbieżne"?

    "Każdy odpowiada za siebie", niemniej w przeszłości wytwarzałem
    oprogramowanie na UoD zaś wdrażałem na UoP :)
    Tyle, że odbiorcą UoD był klient końcowy, nie mój pracodawca
    tak że rozdział funkcji był prosty i wyraźny.

    pzdr, Gotfryd